Sevgilim bir özlem düşün baştan sona bizi anlatıyor hasrete en demlisinden en koyusundan sesleniyor beklemekten yollar yutmuş gözlerimize.
Sevgilim bir şehir hayal et sadece ikimizi bekliyor yurduna yemyeşil dağlarıyla yedi veren bağlarıyla mutluluğa aç ağlarıyla örüyor adımlarımızı içine.
Sevgilim bir an aklından geçer bütün vaktini günlerimize ayırıyor en beraberliğinden en yakınlığından en ramaklığından tutuyor ruhumuzun isteğini.
Ve sevgilim hep şiir oku yüreğimden ben yok sen var bütününde senin muazzam gülüşün senin her çiçekten hoş kokun mısra mısra şairliğime yar diye isimlerimizi mutmain aşka yazıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimden Şiir Oku Sevgilim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimden Şiir Oku Sevgilim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgilim bir şehir hayal et sadece ikimizi bekliyor yurduna yemyeşil dağlarıyla yedi veren bağlarıyla mutluluğa aç ağlarıyla örüyor adımlarımızı içine.
......................................................................kaeminiz susmasin harika bir siir okudum......sevgiler......
sadece ikimizi bekliyor yurduna
yemyeşil dağlarıyla
yedi veren bağlarıyla
mutluluğa aç ağlarıyla örüyor adımlarımızı içine.
......................................................................kaeminiz susmasin harika bir siir okudum......sevgiler......