(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİCRAN YARASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİCRAN YARASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstad bir ara defterden uzak kaldım İstanbul a taşındım inşallah ömrümüz varsa orada yaşayacağız sayfanıza uğradım yeni beste aradım bir harika dörtlükle karşılaştım bestesini de yakında buluruz herhalde yürekten tebrik ederim selamlar
harika güfte umarım bu sayfayı okuyuncaya bestelenmiştir..:) o kadife sesinizden udunuz eşliğinde inşallah dinlemek de nasip olur teşekkürlerim hayata kattığınız sanat erdem dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerli Cemil hocam...) sevgim saygım selamlarımla..
merhaba arkadaşım hicran yarası kolayla dinermi dinse idi bu güzel sözler dökülürmü idi yüreğinizden bazen sevgiler yürekte kalmalı işte o zaman sevginin değeri bir başka güzel oluyor birlikteliklerde bazen o güzel sevgi yok oluyor arkadaşım sevgi ile kal olurmu
Çok teşekkürler değerli şairem. Bu şiirle ilgili beste çalışmam henüz yok. Ama şiire bir udi arkadaş talip oldu bizde tamam dedik çalışıp bitirirse o arkadaşın bestesine güfte olacak nasip olursa. ..
HİCRAN DENEN BU YARA, YÂRİN İKRAMI BANA YARABBİ HİÇ Mİ GÜLMEZ YÜZÜM SEVDADAN YANA İÇİMDEKİ ORMANLAR TUTUŞUP DA YANARKEN VEFÂSIZ HİÇ Mİ BİLMEZ, HÜZÜN SEVDADAN YANA...
OKTAY ZERRİN - SİVAS
SN.HOCAMA BU YENİ DÖRTLÜK DE ŞİİRİNE BİR CEVAP NİTELİĞİNDE OLSUN YORUMDAN ZİYADE..TEŞEKKÜRLER,TEBRİKLER HOCAM. İNŞALLAH GÜFTENİZİ BESTE OLARAK DA DİNLERİZ..SELAMLAR,SAYGILAR...
Bir dörtlükle dert döktük der gibiydi şiir Sayın Rifati.. Efendim, iyi bir hicâz çağrıştırıyor... Udunuza dokunun inceden inceye. Muhteşem olacaktır nağmeler.. Takdir ve esenlik dileklerimle...
Kavurucu sıcaklar buraları da vurdu efendim.. Gerçekten çalışamıyor insan.. İyi gün dileklerimle... Umarım bestenizi dinleyebiliriz, bel ki de yarışmada yerini alacaktır...
Çok teşekkür ederim sayın Turan...Mersin de bu günlerde değil udun teline dokunmak yanından bile geçmek zor ama sizin bestekâr gönlünüzden madem hicaz geçti inşallah ileride bir şeyler yapabilirim...
Şiirinizi çok beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar