Arakan Yanıyor! Arakan yanıyor, yürek yanıyor! İnsanlık zulümde, vicdan kanıyor. Sahipsiz milletim, muma dönüyor. Dönüşün Hakk’adır bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Ölümden hiç korkma, o zaten yakın, Cesaretini giy, asalet takın. Beşere aldırma; Allah’tan sakın. Dönüşün Hakk’adır, bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Müslümanlar kardeş; bunu böyle bil! Nerede zulüm var, arayıp da bul, Mazlumun yaşını. git elinle sil. Dönüşün Hakk’adır, bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Mazlumun ahları, varır arşına, Hesap günü gelir, çıkar karşına. Destan yazdır yine, tarih marşına. Dönüşün Hakk’adır bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Arakan yanıyor! Müslüman nerde? Derman olmuş sana, mazlumken derde. Şimdi sıra sende, elinle ver de. Dönüşün Hakk’adır bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Bozkır’ım söz değil, icraat göster; Adalet, çalışmak, hem gayret ister. Yüz verme zalime, ister bak astar! Dönüşün Hakk’adır bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye! Adnan Sivri 01.08.2012
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arakan Yanıyor! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arakan Yanıyor! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hemşerim Kardeşin kardeşi böyle hunharca boğazlaması, Hak nazarında makbul değildir. İnşallah Mevlam azmış bu insanlar yüzünden kullarına azap çektirmez hayırlı cumalar
Müminler bir bedenin azaları gibidir buyuruyor Efendimiz s.a.v.. Biri hastalansa diğer azlarda hastalanır... Mümin kardeşliği öyle kuvvetlidir ki kan kardeşliğinden üstündür... O sebepledir ki nerde bir müslüman zulüm görse ve diğer müslümanlar sessiz kalsa zulmedenlerden farkı kalmaz. Elimizden hiç bir şey gelmiyorsa yüreğimiz yanarak dua edebilir Rabbime yakarabiliriz... Tabi yanıyorsa yürekler... dert ediniyorsa kardeşinin derdini.... Allahu Teala zalimlere hakettiğini versin... Şerrinden emin kılsın bütün mazlumları...
Duyarlı yüreğinizi ve şiirinizi kutluyorum... Allah yar ve yardımcımız olsun...
rakan Yanıyor! Arakan yanıyor, yürek yanıyor! İnsanlık zulümde, vicdan kanıyor. Sahipsiz milletim, muma dönüyor. Dönüşün Hakk’adır bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Ölümden hiç korkma, o zaten yakın, Cesaretini giy, asalet takın. Beşere aldırma; Allah’tan sakın. Dönüşün Hakk’adır, bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Müslümanlar kardeş; bunu böyle bil! Nerede zulüm var, arayıp da bul, Mazlumun yaşını. git elinle sil. Dönüşün Hakk’adır, bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Mazlumun ahları, varır arşına, Hesap günü gelir, çıkar karşına. Destan yazdır yine, tarih marşına. Dönüşün Hakk’adır bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Arakan yanıyor! Müslüman nerde? Derman olmuş sana, mazlumken derde. Şimdi sıra sende, elinle ver de. Dönüşün Hakk’adır bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye!
Bozkır’ım söz değil, icraat göster; Adalet, çalışmak, hem gayret ister. Yüz verme zalime, ister bak astar! Dönüşün Hakk’adır bu korku niye? Uykuya dalmışsın, bana ne diye! Adnan Sivri 01.08.2012 Adnan SİVRİ (BOZKIR'İ)
Yüreğine sağlık ustam Harikasınız usta kalemi selamlıyorum Kalemin daim olsun ustam Saygılar selamlar
Yaşananlardan hepimiz sorumluyuz Allah zalimleri Kahhar ismiyle kahrı perişan etsin tüm müslümanların yar ve yardımcısı olsun ..saygı ve selamlarımla dost şairim
Kardeşin kardeşi böyle hunharca boğazlaması,
Hak nazarında makbul değildir.
İnşallah Mevlam azmış bu insanlar yüzünden kullarına azap çektirmez
hayırlı cumalar