İçimde Sana Karşı Durmayı Beklemez Nice Şiir Var Mimoza
İçimde sana karşı susmaz dizeler var Mimoza Bazen güneşimin önüne çıkıp En lüzum gölgem oluyorsun akşama dek Bazen geceme ansızın karışıp Şah yıldızı kalıyorsun gözlerimin.
İçimde sana karşı engellenemez duygular söz konusu Mimoza Göğüm bulutlansa yağmurlanırım bakışlarına Pencerem buğulansa yoluna koyulurum Rüzgâr kımıldasa koşarım yurduna Ve nefes alsan ölecek duruma gelirim.
İçimde sana karşı dindirilemez istekler ayan beyan Mimoza İsteğimdir her nefesime soluksuz katılman Dileğimdir her anıma eşlik etmen Biricik arzumdur her hayalime yön vermen Ben sana yüreğimi sevda diye demlerken.
Ve içimde sana karşı durmayı beklemez nice şiir var Mimoza Hangi zamana aksam Hangi yarına gitsem benimle görüyorum varlığını Benim sol yanımda büyüyorsun Ben maviye aşksal terbiyeler öğretirken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimde Sana Karşı Durmayı Beklemez Nice Şiir Var Mimoza şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimde Sana Karşı Durmayı Beklemez Nice Şiir Var Mimoza şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.