Daha gençtim henüz Başımda deli dalgalar vardı Umutlarım hayallerim, Yağmurun toprakla buluşmasında, Efsaneyi ben yazıyordum Serimde delikanlılık, Yüreğimde beslenecek aşklarım , Hayatın tam içine En iyi adımımı atıyordum, Zamansız zamanlarda Bulmuştum seni Ve bu hayatı ben biliyordum Sanıyordum.... Meğer bir yalana Bilmeden dolanıyordum Gel zaman git zaman, Daha neleri görüyordum En acımasız vurgunları Buluyordum Kuytu aşklarda... Hayatın ipine sıkı sıkı sarılıyordum Beni dipsiz kuyulara bırakmasın diye... Hepsi bir uğraştı nafile Halbuki hayat önündeki kitabı Okuyordu ama bildiği dilde Ve ben bunu yeni biliyordum Ve saçlarının gölgesindeki Karanlıklarda buluyordum Kendimi,benliğimi... Sahilsiz denizlerde boğuluyordum Hiç bir yardım dilenmeden, Sonbaharın yapraklarına Sararıp sararıp sarılıyordum Ve kendimi rüzgara bırakıyordum Savruluyordum Hayat nereye.. ben oraya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.