(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAKILDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAKILDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belki bilirsiniz...öykümüdür yoksa romanmı en etkili olan...
ben ilk başta roman demişim...
elazizli hocam sitemlendi bana ve sordu...
bir günde alacağın c vitaminini bir vitamin hapı içerekmi yoksa bir kilo portakallamı karşılarsın???
1 kilo portakalı 1 günde bitiremezsin...ama o vitamin sana o gün lazım...
dedimki...hap alırım o zaman...hem tesiri daha kuvvetlidir...
işte dedi...roman ve öykünün farkıda budur...roman 1 kilo portakal...öykü ise bir hap...
günlük edebiyatını bir öykü karşılar ancak...bir romanı(eğer benim kadar hızlı okumaları yoksa ve 4 saatte bir kitabı deviremiyorlarsa...)bitiremeyeceğine göre bir günde...
neden anlattım diyeceksiniz...sizin şiirde günlük şiir hazzımı karşıladı...daha kaçı diyeceksiniz günün saatinin...ama işte...
nice şiirler vardırki...uzun olmasına rağmen insanı sıkar boğar...nice şiirler vardırki işte sizinki gibi tek satırla insani şiire mest eden...
uzatmayayım daha fazla...tebrikler şiiriniz etkiledi beni...