(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen olsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen olsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen olsan yaprak ne ki ağaca dala çiçek rüzgara reyhan ne ki..
sen olsan toprağa tohum kaleme defter gurbete sıla ne ki..
sen olsan ey can sen olsan bu gök bu deniz ve bu dağlar bana ne ki..
.....O KADAR İÇTEN VE O KADAR DUYGULU BİR SEVDA ANLATIMI Kİ; OKUYAN YÜREK İSTER İSTEMEZ KENDİNİ İÇİNDE BULUYOR VE YÜREĞİNDEKİ TİTREŞİMİ HİSSEDİYOR. .....BİZE BU DUYGUYU YAŞATAN YÜREK VE KALEM SAHİBİNİ İÇTENLİKLE KUTLUYOR, ARTVİN YAYLALARININ EN GÜZEL KIR ÇİÇEKLERİNİ BIRAKIYORUM O ANLAMLI VE DUYGULU DİZELER ARASINA.
Fevkalade güzel ve anlamlı bir şiir okudum gönül sayfanızdan,,yüreğinize sağlık olsun,kaleminiz daim olsun.Size sayfanıza ve değerli dostlarınıza Tüm evrendeki mutlulukları ve sevgileri gönderiyorum.
ey can
sen olsan
bu gök
bu deniz
ve
bu dağlar
bana ne ki..
.....
Bir sevda ancak bu kadar içten anlatılır..
Kutlarım arkadaşım..
Sevgilerimle..