Geldim bu âleme zaman içinde.. Ermek için sırrına hayalimde, düşümde. Doğruyu gözettim, her an içimde. Yalan ile anlaşmadı, kaybettim....!
Bir ışık gördüm, çok uzaklarda..... Ateşi gönlümde, sıcaklığı damarlarımda... Bir karanlık belirdi, çok yakınımda... Gözlerim, farketmedi kaybettim...!
Bazen deryada bir nokta idim. İlkbahar misali hep çoşar idim. Maviden yeşile koşar idim. Dalgalar yükseldikçe kaybettim...!
Adamıştım, kendimi güzelliğe sevgiye. Akan suya, çiçeklere, yeşilliğe her şeye. Birde sorun, benim deli gönlüme. O, sevdikçe ben hep kaybettim...!
Bir güzel vardı, içimi yakan... Aşkı damarlarımda dolaşan... Beni benden alıp kendine satan.. Zararı kâr saydı, kaybettim...!
Güler yüzlü dostlar, bendede vardı... Hep birlikte etrafımı sarardı... Nasıl ki,bir anda gökyüzü karardı... Dostları, babamı,anamı, kardeşimi kaybettim...!.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBETTİM...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBETTİM...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Şiirin; yazılışı mükemmel, geçişler mükemmel, akışı mükemmel... Şiir yaşam biçimimizdir… ...........................................Saygı ve selamlar..
tebrikler...bir zamanlar ben çok zengin iken her yanım dost idi..ama biraz sedeleyip tökezleyince baktmki..herkes hatta kardeşler bile kaybolmuş.....ve sayısız dstun olmaksa bir dostun olsun..oda candan olsun..DÜŞMEZ KALKAZ BİR ALLAH...Yarınlar ne getirecek bilinmezki... ömünüzce gülmeniz dileklerimle......ve üzülmeyin...zengin olunca dostlar çogalır.elam lar
Eleştirinize,tavsiyelerinize, şiiri beğenmenize sevindim. Çok teşekkür ederim. Gerçek dost,gönlümüzde. Allah,o dostu kaybettirmesin. Sayğı dolu selâmlar.Ramazanınız,mubarek dualarınız kabul olsun.
Güler yüzlü dostlar, bendede vardı... Hep birlikte etrafımı sarardı... Nasıl ki,bir anda gökyüzü karardı... Dostları, babamı,anamı, kardeşimi kaybettim...!.
Durmuş' cuğum, yine harika bir şiir okudum kaleminden. Gerçekten kaleminden kan damlıyor...Tebrik ederim. Devamnı dört gözle bekliyorum. Selamlar..
Şiirin; yazılışı mükemmel, geçişler mükemmel, akışı mükemmel...
Şiir yaşam biçimimizdir…
...........................................Saygı ve selamlar..