(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAKA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAKA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Askerlik yıllarımın bir şarkısı vardı; aşk hiç biter mi!! Yedek subay binasının merkezi yayın sisteminde ne zaman çalsa o şarkı, duygusallığın esintilerine kapılırdık, bakışlarımız uzaklara dalıp giderdi... Evet seni sevmiyorum demenin şakası bile acıtır insanın canını zira sevgiler güzel sözlerden beslenir... Şiirinizi kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
Seni hiç sevmiyorum Diyebilir miyim? Özlemler o kadar büyük ki Beklemeler o denli sabırsız ki Diyemem asla. Seni sevmediğimi Şakacıktan da olsa…
.... İşte gözlerimin içine bakarak söyledin o kelimeyi Hani senin için sadece ben vardım Hani kapalıydı tüm ruhun başka sevdalara Hani senin yüreğinin tek bahçıvanı bendim
Hani seninle bu alemde nefes aldıkça birdik Hani koca dünya yıkılsa da sen benimdin Hani o kelime olmayacaktı dudaklarında Hani bana seni sevmiyorum demeyecektin
Vurdun işte sana karşı kristal yüreğime hançerini Bari yere düşen cesedime sahip çık...
_____________________________Harika bir eser okudum kısaydı ama anlayan çok şey anlattı anlatan yüreğe saygılarımla...
Merhaba...Kimi zaman kızar höykürürüz; "artık sildim diye..." Oysa mümkün mü?...Bence en dobra şiir olmuş...Aşk her şeye rağmen güzel...Tebrikler yüreğinize...