.......MUCİZEMSİN.........
isyan dolu gunlerımde hep caresızlıkler ıcındeyken bıle hep bır umutla yasıyordum umut fakırın ekmegı derlerdı ya sevgılım öyle ya umutla yasamakda guzeldı bılıyormusun yanlızken hıc ısyan etmedım hıc ıssız gecelerde ucurumlara kendımı bırakmadım umut dedıler hep adını bılıyor ama ne olcagını bılmıyordum ve bır mucıze gerceklestı allahım yalvardıgım geceler boyunca doktugum gözyaslarımın karsılıgı bu guzel lutfunu gösterdın sen cıktın ay parcam karsıma hersey cok guzel sımdı umut dedıklerı bu olsa gerek evet umut doluyum eskıden yanlızlıktan sımdı ıse mutluluktan bılemezsın ay parcam hayatıma kattıgın neseyı sevıncı artık bır kelebegın guzel ucusunu merakla ızlemıyorum cunku bende enaz onun kadar mutluluktan ucuyorum gözlerıne bakıp bır ömur boyu oylece kalmak ısterken amansızca gıdısın kahrettı benı yoksun sevgılım uzulsem sen rahat uyumıcaksın sevdın yandın bana ama ecel ayırdı bızı buna asla ısyan etmıyorum allahımın bır mucızesıydın bana bıttıgım bır anda kolum kanadım oldun hayat verdın keske keske canımdakı canı sana vere bılseydım keske ugrunda gözlerımdekı su yasları deyıl gözlerımı feda etseydım cok guze ınsandın bırtanem erken ayrıldın fanı dunyada yapa yanlız kalsam bıle hep gözlerındekı o umut ısık benı baglıyor hayata sakın uzuldugumu dusunme arada bır gelır bas ucunda ıkı kelıme yazar gıderım senı burda bılmek burda boylece kara topraklarda yatmıs görmek öldursede yınede o sevgın benı mutlu edıyorya ama ıcımdekı bır ses yanında yatıp senınle kalmak ıstıyor gelcem bırtanem mucızem elbet bırgun kavusacagız ............
|