(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi karşılıksız olursa bir hayalden öteye gitmez ümitler ve dilekler.Acılar çekilecekse karşlıklı çekilmeli aşk o zaman değer kazanır aşk gerçekten aşk olur.Değerli kalemnizden harika bir şiir okudum gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Anamın ak sütü gibi , Beyazdım . Gül koklamadım , Sevdiğim senden başka .
Sen güzeldin , Papatyalardan güllerden . Ellerime alıp , Götürmedim koklamaya.
Oysa şimdi neredesin , Kimin gönlündesin . Severmi benim sevdiğim gibi , Uzaktan görsem yeterdi seni
sayın arkadaşım.tek taraflı bir aşkı anlatan güzel bir lirik şiirdi. sevgili arkadaşım.sevgiline olan tutkunu,sevgini kininive hasretini olduğu gibi bizimle paylaşmışsın.duygular o kadar yoğun ki.aslında aşk senin her şeyinmiş.a ma ne olduysa bir ayrılık olmuş ve sen böyle bir şeyi hiç aklına bile getirmediğin için şok olmuş ve çok üzülmüşsün.hele bu tek taraflı aşk bana göre seni daha çok yıkmış.ondan başka kimseyi sevmediğin halde bu nankörlüğü sana nasıl yaptı hazmedemiyorsun.ama bu nasıl sevgi ki hala belki döner gelir diye ümit içindesin. Sayın arkadaşım,şiiriniz çok güzeldi.kutlarım.puanım tam. Şimdi şiirinize ve yaptığım yoruma uygun iki güzel söz ekliyorum.selamlar,hoşça kalın arkadaşım......
ÜSTADIM; GÖNÜL BU...SEVDA BU... GÖNÜL SEVDİ Mİ TAM SEVER. ONU YILLAR GEÇSE DE PEK UNUTAMAZ.KALBİN DERİNLİKLERİNDE BİR YERDE HEP BÖYLE SİNİP DURUR BİR NEZBE OLSUN HATIRLANMAK İÇİN. HER HALDE KİMİN GÖNLÜNDE YER ALDI İSE MUTLUDUR ÜSTADIM. SAYGILARIMLA...
Bir yanda hatıralar, bir yanda hayaller; tam ortasında yaralı bir gönül. Hatıralarda kalınca ilk göz ağrısı, hayallerde nasıl da boş kalbin bir yarısı ... Nice kalplerin ortak sesi bir seslenişti. Bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Giden gitmiştir. Arkasından ne merak etmeli ne düşünmeli...Aksi takdirde bu dikiş atılmış yaranın dikişlerini koparmak gibi bir şey olur ki malum sonu ölümdür.
Selam ve saygılarımla hayırlı Ramazanlar diliyorum.
gitmez ümitler ve dilekler.Acılar çekilecekse
karşlıklı çekilmeli aşk o zaman değer kazanır
aşk gerçekten aşk olur.Değerli kalemnizden
harika bir şiir okudum gönülden kutluyor saygılar
sunuyorum..