(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLDÜRÜN BENİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLDÜRÜN BENİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU RESİM VE ŞİİR NE ANLATMIYOR Kİ... Anadolu kadının çilesi ve hatta bağlanmanın hayatta kalmanın mücadelesi... çOK GÜZEL ŞİİR OKUDUM FİNAL HERŞEYİ ANLATIRDU ZATEN... klaemin var olsun...
İğde kokan yürekli ana /dolu Anadolu. Her şehri ayrı güzel bu vatanın.Anadolu'da küçük kasaba ve köyleri gezmelerini önerİrim bazılarına. Bizim paramız yok Tanrı misafiriyiz deyin bir. En son ekmeğini peynirini koyar önünüze, son koyununu keser varsa elinde . En iyi odasında ağırlar soru sormaz sorgulamaz. Kimsin nesin hırlı mısın hırsız mısın demez, o yüreği güzel Anadolu insanı. Topuklu ayakkabılılar ve kravatlılar incinmesin ha..Köy meydanlarında yürürken tozun toprağın içinde.. Duyarlı kaleminiz varolsun. Sevgi ve selamlar.Hayırlı Ramazanlar.Dostça kalın.
"“İncinir düz cadde de, dağda gezen ayaklar”. .....
Ustamızın dilinden yüreğinize geçmiş sözcükler.. Sizin emeğiniz olmuş dizeler.. Çok güzeldi şair arkadaşım.. Emek kadın Anadolu kokuyordu.. Selamlar dostluklar İzmir'den..
düz caddede gezmeye alışkın ayakların dağlarda gezerken incindiği gibi. o ayaklar şehre inince yakınından geçilmez, horlanır ama şiire ne çok yakışır değil mi? (Affınıza sığınarak; Sözüm meclisten dışarı) Yüreğinize sağlık.
çok kısaydı, tadı damağımda kaldı sevgili şair:) ama her kelimesi anlam ve güzellikti yine...arif olana bu kadarı da yeter zaten, kalben teşekkür ve tebriklerimle...hep şiirle, hep dostlukla değerli kalem...
“İncinir düz cadde de, dağda gezen ayaklar”..............şair olayı bağlamış sessizce.anlamlıydı kalem dostu.hemde çok..siz hep yazın.yüreğinize dert ugramasın.