Sevgili, Yâr, Dediğin Yalnız Kaldıgında Sevgisini Aklına Getirip Onu Yâd Eden Degil... Sevgili Dedigin Mahşeri Kalabalıklarda Bile, Kendini Yalnız Hissettirip Gözlerinden Yaş Getirnenindir..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgili... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgili... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet sayın arkadaşım,sevgili olmak öyle birşeydir ki,bu aşk sevgiside olur.çocuk sevgiside olur,allah sevgiside olur,peygamber sevgiside olur, arkadaş sevgiside olur,olurda olur.eğer sen sevdiğini gerçekten gönülden ,yapmacıksız bir şekilde seviyorsan ,işte sevgili odur.eğer canından çok sevdiğin o sevgili,senin kalbini kırmış,yahutta her nereye gidersen git kendini yalnız hissettiriyorsa ,o sevgi sahtedir.arkadaşımız burada aşk dememiş,sevgili kelimesini kullanmış.bu her türlü sevgi olabilir.hiç bir zaman tenkit etmemek lazım.burada bozmak yerine özeline girip mesaj atılabilir .şahsen ben bu tür davranışları eskiden hoş karşılayabiliyordum ama artık tahammül edemiyorum.bunlar çok çirkin şeyler.bırakın herkes içinden hangi duygular geliyorsa onu yazsın.şairin duygularına karışılmaz.o anda ne hissediyorsa onu yazar ve yazdığınıda hiç kimseye beğendirmek zorunda değildir.iyi şair ,kötü şair diye bir şey yoktur.iyi şiir ,kötü şiir vardır.hakaret,küfür,ve başka şeyler içermiyorsa benim için bütün şiirler kutsaldır.eline sağlık arkadaşım.anlamı çok derindi yazdıklarının.ben gerçeği yazdım.yaptığım incelemelerden esinlenerek yazdım.hiç bir zaman sana hoş görünmek için yazmadım..bunuda bilmeni istiyorum...... Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum.puanım tam. Hoşçakalın.
Ellerini ver, öpeceğim, Binlerce el içindeyim, Şu beyaz çizgilerden gideceğim. Ellerini ver, ellerini… Seni öldüreceğim. Gözlerinden gireceğim, İçinde yer edeceğim. Sana oradan sesleneceğim; Ellerini ver, ellerini… Seni öldüreceğim
özdemir asaf........işte buda en meşhur bir şairin şiiri. şimdi bu şiir bana göre çok kaliteli değil.biz buna bakarak özdemir asaf kötü bir şair diyebilirmiyiz.....selamlar.
suzan çelik tarafından 7/17/2012 9:34:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
suzan çelik tarafından 7/17/2012 9:36:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba Suzan Ablacım Öncelikle Eleştilere Katılımın Şaiirlere Ve Şair Yüreklilere Verdıgın Destek İcın Candan Teşekkürelr.. Ewet Sana Aynen Katılıyorum Iyı Şair Kötü Şair Yoktur..! Bu Dünyada İnsanlar Üzerınde Sorgulanamayacak Tek Organ Yürektir..! Yazan Benim Ama Yazdırana Deginelim Biraz Bana Öyle Bir Yürekle Dokunmuşki Benim Sevdigim Yani LEYLA'm Ben Dıyorumkı Ona Bakmak ALLAH'a Bakmak Onu Sevmek Benim Yüregimde ALLAH'ı Sevmektır..! Benim Dünya Üzerindekı Tek Secdemdir.. O Yoksa Eger Cenneti Bile Kendıme Cehennem Ederim O Yoksa Eger Aldıgım Nefesı Dahi Haram Ederim.. Mahşeri Kalabalıkta Bile Onsuzsam Eger Kendimı Yalnız Hissederim.. Yazan Benim Ama Ben Daima Yazdıranım Der Ve Onu Severim..
Tekrardan Katılımın Icın Tesekkurler Suzan Abla Yorumların Ve Dusuncelerın Bana Onur Verıyor Daim Olasın Sevgilerimızle.
Evet kızım bende öyle dedim zaten .diğer yazdoklarım hani diyorya osmanla kırkışmış birisibütün yazdıklarımın çoğu,osmanıyanlış değerlendirdiği için ona bir atıftı.iyice tekrar oku leyla yorumu evladım..hani diyor ya hep aşk mı yazacaksınız başka konu yok mu diye ona kızdım ben osmanı arkalamak için yazdım.yorumu tekrar incele çocuğum.selamlar.
Yanlış Anlamışsınız Suzan Abla Bence Şair Orada '' Yalnız Hİssetirmek '' Derken ;Sevgili Yoksa Yanımda MAHŞER Kalabalığı Olsa Dahi Yalnızım Demek İstemiş Sevgili Şair!.. Sevgiler...
sevgili, sevgili... Başka bir şey bilmez mi bu şairler. BIKTIRDINIZ SEVGİLİDEN DE, SEVGİDEN DE, ŞİİRDEN DE... BİRAZ DA İNSANI YAZIN. İMANI YAZIN. AHLAKI YAZIN. ŞİİRİN KENDİSİNİ YAZIN. YAZACAK KONU MU YOK. DEĞİL Mİ YANİ. SELAMLAR.
Sevgili Deyınce Aklına Neden Bunlar Geldiki..? Degilmidirki En Sevgili Olan Rabbimiz Daima Kalbimizdedir..! Anlaşılan Senin Sevgili Anlayışınla Bizimki Cok Farklı.! Selamlar.
Sevgili,Yar,Dediğin Yalnız Kaldığında Sevdiğini Aklına Getirip Onu Yâd Eden Değil... Sevgili Dediğin Mahşeri Kalabalıklarda Bile,Kendini Yalnız Hissettirip Gözlerinden Yaş Getirenindir...!
Güzel bir söz okudum gönül sayfanızdan yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun,evrendeki tüm güzellikleri sayfanıza,tüm çiçekleri size,saygı ve selamlarımıda sayfanıza gelerek sizi onore eden değerli dost şair ve şaire arkadaşlarıma sunuyorum. kabul görmesi dileğiyle
arkadaş sevgiside olur,olurda olur.eğer sen sevdiğini gerçekten gönülden ,yapmacıksız bir şekilde seviyorsan ,işte sevgili odur.eğer canından çok sevdiğin o sevgili,senin kalbini kırmış,yahutta her nereye gidersen git kendini yalnız hissettiriyorsa ,o sevgi sahtedir.arkadaşımız burada aşk dememiş,sevgili kelimesini kullanmış.bu her türlü sevgi olabilir.hiç bir zaman tenkit etmemek lazım.burada bozmak yerine özeline girip mesaj atılabilir .şahsen ben bu tür davranışları eskiden hoş karşılayabiliyordum ama artık tahammül edemiyorum.bunlar çok çirkin şeyler.bırakın herkes içinden hangi duygular geliyorsa onu yazsın.şairin duygularına karışılmaz.o anda ne hissediyorsa onu yazar ve yazdığınıda hiç kimseye beğendirmek zorunda değildir.iyi şair ,kötü şair diye bir şey yoktur.iyi şiir ,kötü şiir vardır.hakaret,küfür,ve başka şeyler içermiyorsa benim için bütün şiirler kutsaldır.eline sağlık arkadaşım.anlamı çok derindi yazdıklarının.ben gerçeği yazdım.yaptığım incelemelerden esinlenerek yazdım.hiç bir zaman sana hoş görünmek için yazmadım..bunuda bilmeni istiyorum......
Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum.puanım tam.
Hoşçakalın.
Ellerini ver, öpeceğim,
Binlerce el içindeyim,
Şu beyaz çizgilerden gideceğim.
Ellerini ver, ellerini…
Seni öldüreceğim.
Gözlerinden gireceğim,
İçinde yer edeceğim.
Sana oradan sesleneceğim;
Ellerini ver, ellerini…
Seni öldüreceğim
özdemir asaf........işte buda en meşhur bir şairin şiiri. şimdi bu şiir bana göre çok kaliteli değil.biz buna bakarak özdemir asaf kötü bir şair diyebilirmiyiz.....selamlar.
suzan çelik tarafından 7/17/2012 9:34:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
suzan çelik tarafından 7/17/2012 9:36:00 PM zamanında düzenlenmiştir.