(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Dört Hali Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Dört Hali Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanlar aşk dalına tutunarak evlilik müessesesine doğru yol almaya çalışırken ki zaten aşkın meyvesi evliliktir. evliliğin meyvesi bebektir. ama ünlü filozof sokrates şöyle diyor: "dünyada iki insana kızıyorum; biri benden önce evlenenler biri de benden sonra evlenenlerdir. benden önce evlenenlere kızıyorum çünkü ben evlenirken neden bana evliliği anlatmadılar. benden sonra evlenenlere de kızıyorum. çünkü evlenirken neden bana danışmadan evleniyorlar."
KEVE tarafından 7/13/2012 9:39:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
ki zaten aşkın meyvesi evliliktir. evliliğin meyvesi bebektir.
ama ünlü filozof sokrates şöyle diyor:
"dünyada iki insana kızıyorum; biri benden önce evlenenler biri de benden sonra evlenenlerdir. benden önce evlenenlere kızıyorum çünkü ben evlenirken neden bana evliliği anlatmadılar. benden sonra evlenenlere de kızıyorum. çünkü evlenirken neden bana danışmadan evleniyorlar."
KEVE tarafından 7/13/2012 9:39:03 PM zamanında düzenlenmiştir.