(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oy toprağım çok sıcak. zor geldim eve İZMİR ağustos sıcağı yaşıyor adeta.Bir mola alayım dedim deftere zor attım kendimi. Şiirin serinlik verdi benimde yüreğime bilesin hemşerim. Yaz sen hep.. İZMİR'le sevgilerimle kal canım.
Bugün son grup öğrencilerimin staj çalışmaları nihayetleniyor. Kontrol için şehir dışına giderken aramda bol bol radyo dinledim. Programın konusu sevgiydi ve gümbür gümbür türküler yağmur olup yağdılar, meltem olup gönüllere estiler… Şiirler de öyle! İnsan sımsıcak duygularla kaleme alınmış şiirler okumak istiyor, okurken gökyüzündeki bulutlarda sevdiğinin gözlerini hayal etmek istiyor, yürek yangınlarında bir şelalenin dibinde hissetmek, doğallığın şarkısını dinlemek istiyor. Sözün özü huzur veren ne varsa onu bekliyor… En önemlisi; yürekten sevenler sevildiğinden de emin olmak istiyor, öyle değil mi! Çok güzel bir seslenişti. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum….
gerçekten klima gibi serinleten bir şiir lazım... Antalya bugün 40 ın üzerinde...yaş da 60 ın üzerinde olunca nasıl aramazsınız serinleten bir şiiri... serinleticiydi dizeleriniz...severek okuduğum az ama özlü dizelerdi. tebrikler ve saygılarımla...HŞT
ay arkadaşım kısa ama anlamı derin tam benim sevdiğim şiirlrden yazmışsın.harikaydı.
Bu ne sıcak Bir yaz. Tıpkı aşkım gibi Gittikçe alevlenen Bir alaz. Şiirlerin serinletir Belki. Yüreğime kendini Yaz...
şiirinde ne güzel bir benzetme yapmışsın.aşkını yakıp kavuran bir yaz mevsimine benzetmişsin.gönlünede vantilatör görevi görmesi için,sevgilinin şiir yazmasını istiyorsuno zaman belki oda seni seviyor diye gönlün biraz serinler. yazar mı acaba? Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum. Hoşçakalın
Keşke yalnızlığım kadar yanımda olsaydın Keşke yalnızlığımla paylaştığımı seninle paylaşsaydım Keşke senin adın yalnızlık olsaydı Ve ben hep yalnız kalsaydım
Maviler giyer deniz olursun Yeşiller giyer deniz olursun Hiç belli olmaz belki bir gün Beyazlar giyer benim olursun..
tebrik ve sevgimle dost kalem...