(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm leyli zamanlar çingenesi// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm leyli zamanlar çingenesi// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünden beri kaç kere okudum şiirinizi...kaç kere yorum yazmaya yeltendim hatırlamıyorum...belki kifayetsiz kalacak sözlerim diyedir suskunluğum...belki şiirin içine çeken garip bir tılsımının olması...belki de o tılsımda kaybolmaktan korktum kimbilir...bazen şairlik de sökmüyor kendinizi anlatmaya velhasıl kelam:) bakın anlatamadım yine...
sözün özü çoça şiirdi, çokça kayboldum içinde...sebebini bilemesem de...
Her damla da kan yangını , yürek kundağından vuran har yakmalı kirpiği, gözü, bakışları; her ne varsa geçmişte gördüğü , gelecekte göreceği . Tuzu fazla kaçmış tatsız bir hayatta aç kalkıyorsan eğer sofradan gözsüz kallkmak lütufdur bir anlamda akıttıranca.
Değerli dostumun gözlerinden uzak olsun böylesi kan yangınları.Daim mutluluklara rüzgarlanman en kalbi dileğimdir.
Başka türlü dokunuyor bu şiir tuzuyla belki...Leyli zamanlar çingenesiyle belki. Bilemedim usta, çözeyim hele şu düğümleri, tespih gibi :) dönmeliyim yeniden bu şiire ben.
Anlatımdan kurgusuna, etili bir anlatım, içli bir söylemdi sahi.
Diğer yandan leylayı leyli gecelerde anmak gibiydi dizeler.
tebrikler usta.