(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Feryadı İsyan// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Feryadı İsyan// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan ömrünün bütünlüğü vardır.İnsan ömrü giysi provası yapar gibi cekistirilip değiştirilemez.Yapılan yanlışlar da, üzülünen asklarda, belki yaşanmasa daha mutlu olunabilirdi denilenler de; sahip çıkılması gerekenlerdir.Ben o yanlışları bır daha bır daha yaparım, bır daha yasamak isterim hiçbir dakikası değişmeden ve hiç bır anı aynısını.Yaşandı hersey ve geçti....Bitmediyse bile... Dedi bana siiriniz.Ya da ben bu şekilde anlamak istedim.
Harika ve farklı sekillerde yorumlanabilecek nadide bır eser.
"Gözlerinin dokunduğu her mekan memleketim Bakı verde uzamasın gurbetin esaretin Ahmet Arif hasretinden prangalar eskitmiş Beni böyle eskitense prangalı hasretin"
demiş değerli Mazlum Çimen bir başka feryadı isyanda...çok sevdiğim bu şarkının sözlerinden bir alıntıyla selamlamak istedim hasret dolu şiirinizi...sevdalar oldukça, sevenlerin hasreti, isyanı bitmeyecek sanırım...
ama ben yine de hasretlerin son bulması dileğiyle ayrılıyorum sayfanızdan...
anlam dolu, güzel şiiriniz için çok teşekkürler, tebrikler dost şair...sevgim/saygım baki...
Sevdadandır ölüme özlemler , kimin aklına gelir ayrı bırakılmış yürek ihtimali...ihtimal ki gerçekleştiğinde ihtilal yürür kendinden çıkarmak için kendine bir uzun uyku en derinde cehennem tutkulu kurtuluş uykusu...
Samimi, içten anlatımıyla çok güzel bir eser okudum yine.Varolsun gönül emeğin değerli dost.
Tövbe çektiren türlüsünden.
Öfke ya da sitem, hep sevilene,
Daima sevgiye , sevgiliye dair.
Beğenim ve tebriklerimle.