Cuma cem olmak demek Allahın huzurunda; Mümin itminan bulur o gönül sürurunda; İstişaresiz cemin fazileti şüpheli, Uy İmama konuşma! Din kimin umurunda? ...
Renkleri yoşutulmuş harbi hayat öyküsü, Say ki çatıdan yoksun seri roman örgüsü; Soyut resim çıkar mı çala fırça işlesem, Son nefes, sonsuz rüya, bu bir ecel türküsü...
KURBAN TOYU
Tahammül kalmadı ağyar oyuna; Destek olmalıyız Türkmen soyuna; Halay başı kanlı mendil sallarken, Kurban çağırıyor Erbil toyuna...
Gecenin ilk-dördünü, sabahın güneşi mi? İçine düşen gölge özge yâr özdeşi mi? Aklını kalbine ver hislerini sorgula! Can sebil o mesti-naz gerçek bir ruh eşi mi?
HÜZÜN MASKESİ
Meramın tat almaksa dil dileğini çeker; Pancar kamış farketmez emek verirsen şeker; Sevdiğini yokluğa mahkûm eden hiç-adam, Palyaço maskesine hüzzam ezgi tüy diker...
İŞGİL ÇİÇEĞİ
Bebeksi bakışları emzirirken gül beniz Kök salan işgillerle tomurcuklu dal filiz! .. Ağır serzenişinin hamalına gülümse, Bak Onun sayesinde şiir açıyor şah giz! ..
SUS PAYI
Dilimi kesmek de var bir görünmez bıçakla Ve kan sitem yutkunmak söze kilit yasakla; Bakar körler duymasın içten çığlıklarımı, Ey kalbimin sır küpü, sus payım ne? Açıkla !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAREKÖKE ALDIKLARIM - II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAREKÖKE ALDIKLARIM - II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ederim...