(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEVDA BORCUN VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEVDA BORCUN VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Abidin hocam isminiz bile O SEVDANIN BORCUNU HATIRLATTI BANA... ama yüreğimdeki SEVDAMIN.. yüreğine sağlık, yüreğim gibi güzel ve derin bir şiir...
sayın Abidin hocam, son kez girdim şiirinizi düzeltmek için. site kurallarına göre iki adres kullanmak yasaktır. bundan sonra yazarken daha dikkatli olun. ve şifrenizi değiştirin. saygılar.
Değerli hocam, şu anda il dışındayım ve şiirinizi eklediğini Afet kırat arkadaşım mesajla bildirdi ama annemlerde bilgisayar yok malesef. ancak şimdi bakabildim. Bu sitedeki şiir dostlarımızla aramıza hoşgeldiniz diyor, o güzelim şiirlerinizi biz dernekte sizden dinleme mutluluğunu yaşıyorken burda da diğer dostlarla da paylşama mutluluğunu yaşayacağız artık inşallah. (Hafta sonu ordayım kısmetse) Saygılaımla.
ama yüreğimdeki SEVDAMIN..
yüreğine sağlık, yüreğim gibi güzel ve derin bir şiir...
sevgiyle..