(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cern şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cern şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
parçacığa oluşturulan ''ortam'' gerçek yanıtını verebilseydi insanın formüle edebileceği tanrı kavramı şu işlere yarayacaktı. . . . . Kimsenin işine henüz gelmedi ve bence de paranın tadavülden kalkmadığı biz dünyalıların tekerleğin son halini alma serüveni gibi uzunca denebilecek bir vadeyi artı değerlere(!) döndürmesi gerekiyor-du.
Bu yüzden argo litaratürünü yersiz kullanmış olmuşsunuz bu yüzden tam tersine çevirmeyi denemelisiniz :) uluslararası kapital güç-denge meselesi adına da olsa
Şiirle
wewin tarafından 7/10/2012 8:31:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Salt bilimsel bir anlatım şiirsel durmuyor olabilir mi Kimimize göre evet ancak bu tür anlatımında bir şiir biçimi olduğunu kimse yadsıyamaz sanırım. Yadsısalar ne olur hem, yazıyor ve okunuyor kalemler. Beğen al, oku.. Ya da okuma, kim ne diyebilir yada kim zorlar. Bu kısım tamam :) Şu kadın... Analığı, doğurganlığı ile kadın. Ne yazık ki kurtuluşu yok kavramın şair dilinden, her taş ona gidiyor, önemine binaen. Ne garip çelişkisidir bu dilin. Şair neylesin bilemedim ki.
Anlatım anlık tespitler gibiydi. Yalın ve gerçek. Giz derdi pek yoktu kalemin.
Tebriklerimle, keşifsel şiire. Böyle tür yok tamam da olmalıymış işte.
Değerli üstadım,değerli dost Güzel bir şiir okudum gönül sayfandan yüreğine sağlık kalemin daim olsun,kalemindeki mürekkepler asla bitmesin,Size dünyadaki tüm Güzellikleri gönderiyorum.Tüm güzel çiçekleride sayfanıza bırakıyorum.
parçacığa oluşturulan ''ortam'' gerçek yanıtını verebilseydi
insanın formüle edebileceği tanrı kavramı şu işlere yarayacaktı.
.
.
.
.
Kimsenin işine henüz gelmedi ve bence de paranın tadavülden kalkmadığı
biz dünyalıların tekerleğin son halini alma serüveni gibi uzunca denebilecek
bir vadeyi artı değerlere(!) döndürmesi gerekiyor-du.
Bu yüzden argo litaratürünü yersiz kullanmış olmuşsunuz
bu yüzden tam tersine çevirmeyi denemelisiniz :)
uluslararası kapital güç-denge meselesi adına da olsa
Şiirle
wewin tarafından 7/10/2012 8:31:29 PM zamanında düzenlenmiştir.