(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN BENDEN ÇOK UZAKTAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN BENDEN ÇOK UZAKTAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doğrusu şiirlerinizi her nasıl olduysa dikkatimden kaçırmışım..çok özür diler, güzel şiirinizi, etkin ve duygu yüklü seslendirmenizi ve fon resminizi kutlarım değerli hocam...selam ve saygımla...
Ben Benden Çok Uzaktayımmmm... Çok güzel şiir keyifle okuyup dineldim kaleminiz daimi olsun... işin aslı şiirin ismi ayrı bir hoşuma gitti... bazen dokunuyor bazende dokunduruyor...
buruk vedalarda güzel bir şiir harika bir yorum her zamanıki deminde çağlamış mısralar sayfaya,canı gönülden kutlar saygılar sunarım gardaşıma.Mubarek beraat kandiliniz mubarek olsun
Güzel şiir, mutlulukla okudum .. Ayaklar doğru ve güzel kullanılınca şiir bambaşka oluyor. Şiirden daha fazla şey çıkıyor ortaya. Nazr boncuğu babından bir not düşeyim izninizle ... Akrep ... olmalı ... Ünsüz yumuşaması olursa o zaman b ile yazılabilir ... İçten selam ve sevgiler... " Ben benden çok uzaktayım " ... iz bıraktı ... ........... Gözüne acı yaş değmesin ...
İnsan şiiri dinlerken kendiyle hesaplaşıyor adeta insanın kendine uzak olması ne kötüdür kendine yabancı olması .her zamanki tadındaydı şiriniz kaleminiz daim olsun saygılarımla Çetin bey
HARİKA BİR ŞİİR EMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
Gönlüne sağlıklı yaşantı dilerim...
_______________________________Saygı ve selamlar..