(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lafa bakılmaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lafa bakılmaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))))))) HIMM YOK YA OLUR MU 1,87 BOYUMLA GÖRMEMEN MÜMKÜN DEĞİL YA TAMAM GÖZLEME VERMEMEK İÇİNDİ BÜTÜN BUNLAR OLSUN AMA BİR GÜN DÜNYANIN EN GÜZEL KAHVALTISINI İKRAM ETMEK İSTERDİM VAN KAHVALTISINI SAYGIMLA..
’ayinesi iştir kişinin okeyde hani bir söz vardır Barış Manço çocuklara derdi ya oku bakim hani 3 harfli A.. de bakayım işte sabah uyandım mı ilk işim kahvaltıdır işte o 3 harfdeki gibi aç ... oynamaz:))) sonrasında orta şekerli türk kahvesi olabilir ara sıra oda fala inanma falsız kalma misali(nasılsa ben ne görmek istiyorsam düşünce duygularım belli ya )Neskafede neymiş hiç işim olmaz bu arada yorumcularınkinede göz atmak yasak değildir bakabiliriz değil mi?işte Suskun bir adamın yorumu nu okudum duble çay bardağında çift kavrulmuş şekersiz kahve mideyi bozmaz mı? bakınız sizde İSTANBUL'DANMIŞSINIZ yanlış okumadıysam bir yerde Hatay çok geçtiğinden yaa canım künefe çekti Hatayın güzeldir diyorlar hadi isteyenin bir yüzü kara misali sayın yorumcudan istesen vede seninle yarı yarıya paylaşsak nasıl olur:))))))
hülya hicran tarafından 7/1/2012 6:15:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Facede bildiriyorlar toplanılacak tarihi yada biri telefonla haber veriyor Asker Ömür diye bir arkadaşımızda İstanbul'dakiler toplansak demiş onada yazdım belirttim hangi tarihlerde ne varsa sayfasını açmamış olmalıki yada yazdığım yorumdaki iletiyi kaçırmış olmalıki gelmedi katılmadı siz kimleri tanıyor kimlerle dioloğ halindesiniz yada değilsiniz bilmiyorumda sayfada pollyanna var bir sürü isim var beylerden bayanlardan burdan yazdığımda görürseniz yazarım buluşulacak tarihleri arzu ederseniz
Bu kaçıncı yazışım kaçıncı uçması TTN yüzünden Burda Kadiköyde Balonda devamlı toplanılıyor bazen keyfim olursa katılıyorum geçen günü balık ekmek yemeğe Eminönüne gittiler ordanda boğaz turuna hatta iptal olmadı ise ismi pek hatırlamıyorumda 05 olabilirmi kitabı çıkmış tanıtımı olacaktı balonda Murat Çakırda kitap çıkardı namı diğer ŞEKER oda orda toplar herkesi gelmek isterseniz çay içmelere falan gidiliyor burda arasıra
AAAAAAAA vallah haberim yoktu Suskun bir adamın size künefe ısmarlıyacağından peki siz Hataya mı gideceksiniz oraya gideceksinizde peçete içinde o kadarcıkmı yani ucundan koklatacaksınız damak tadını almadan neyse azı bulmayan çoğuda bulmaz derler fala gelince hadi benim niyetime içipte baksanıza bana ben sanırım kapalı kutuyum kimse bilemiyorda:))) şarkılı sözlü Gülnur hnmla o nasıl oluyor offffff fasıl tam benlik çaydan sonraki tutkumda TSM
ayıptır sölemesi çok iyi fal bakarım. ne dediysem tek tek çıkar...
künefeyi suskun ikram edicekti. gülhunla birlikte öle karar vermiştik. hatta saz çalış şarkı bile sölicekler. :) gelirken peçeteye sarar sanada getiririm.
berbat bişey ama alışkanlığım işte :-))) unutmadan resimi görünce benim çamaşırlarda geldi aklıma yıkamam gereken. Ama öncesinde bir şiir sallayıp asmalıyım sayfama :-)))
bu sabah bende çok şey yaptım.Mesala uyandım, göz kapalarımı açtım kapadım jimlastik yaptım bir kaç şiir okudum.Unuttum yine yıkamayı yüzümü.Kahvaltısız bir kaç sigara yedim..duman oldum savruldu...OOhhh ne güzel kahve mahve bari gidip bende yapayım canım çekti sabah sabah :-)))) iyi bayram sabahları....günaydın şiir...
Selam ve sevgilerimle.