(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOZUK AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOZUK AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bozuk çeşme gibi aşkın . Ne zaman akacağın , Belli değil . Damlaların tek ,tek . Beynime yaptığın işkence , Bitecek gibi değil ..
Göz yaşlarını dindirmek için; Contayı değiştirmeli . Ay sonunda gelir faturan , Ödenesi değil
sayın arkadaşım.kendisi kısa ama anlamı çok derin bir şiir yazmışsın.şiirde kahramanını sevgilisi veya eşi çok alıngan ,her şeye gücenen ve hemen ağlayıveren cinsten bir sevgili.ne zaman ne yapacağı belli değil .gözünden akan yaşların damlaları adamı perişan ediyor ve çok üzüyor.zaten bir söz var damlayan su kayayı deler derler.kimbilir o günde neye ağladı.adam kadının istediği uğrunda ağladığı neyse onu alıyor ama,alınan istek çok pahalı,şimdide nasıl ödeyecek onu garibim bakalım bu borcun altından sevgi uğruna nasıl kalkacak.böyle hanımlardan o kadar çok var ki dünyada.....
Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum. Hoşçakalın.
Şu yalan dünyadan ümidini üz İnanmazsan bak kitaba yüz be yüz Hanen mezaristan malın bir top bez Daha doymadıysan doy deli gönül
ruhsati
Anadan doğunca kürkün var mıydı Üryan gelmedin de börkün var mıydı Torba torba mecidiyen var mıydı Tükenmez parayı sana kim verdi * ruhsati
Bozuk çeşme gibi aşkın . Ne zaman akacağın , Belli değil . Damlaların tek ,tek . Beynime yaptığın işkence , Bitecek gibi değil .. güzeldi okudum siir yüreginze kaleminze saglik selamlrimla
İnsan bu kadar mı şeker yazar isyanı
:))