(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalnızlığında değerini bilmek lazım bazen. hayatta bazı şeyler vardırki bizim elimizde değildir."yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var sevilebilecek bi insan olmak gerisi onlara kalmış"...
Haklısın dost..katılıyorum... Ama düşünmek gerek.. nasıl bir zihniyet yani nasıl anlatmalıyım bilmiyorum... Alkol...kumar...uyuşturucu... bunların sebebi ne...bir neden olmalı... ben uzatmayayım dizelerinizi kutlayarak bide +5 puan çakarak gideyim... tebrik ve selam ile... şiirle kalın...
Her gün boş bir eve girip sağır dilsiz duvarlarla yaşamak zor,gül yerinde kara çalının bitmesi,bülbülün evinde baykuşun ötmesi,yüze gülenlerin el olması acı.Acaba bir yerlerde yanlış bir şeyler mi yaptık var iken kıymet mi bilmedik bu ağır bedeli ödüyoruz..Alıp götürdü dizelerin çooook uzak gibi duran lakin elimi uzattığımda dokunabileceğim yaşanmışlıklarıma..Yüreğine sağlık güzeldi..
Hak etmeden nasıl olurda bir insana cehennem yaşatılır
Dünya yaşamını cehennem kılanlar cennet için hangi yüzle dua eder
sevgimle