(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİNAME... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİNAME... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi adına muhteşem bir şiirdi, kutlarım üstadım. Beğenimle ve haz alarak okuduğum nadide bir eserdi. Seçkin kalem ve engin yürek her daim var olsun. En içten selam ve saygılarımla.
Sevgiyi taşımasını bilmeyenin yüreğinde kezzap olur.Ne kadar doğru bir tespit. Sevgi ile başlanan her iş güzelleşir. Sevgi ile bakan her göz güzeldir, ne renk olursa olsun . Sevgi ile söylenen her söz en güzel sözdür. Güzel söz ile cenneti yaşatırız. Kötü sözle de sevdiklerimizi cehenneme yollarız. Yüreğinize sağlık hocam. Ders gibiydi her kelam. Sevgi ve saygımla.
kıymet bilmeyen yıkar vefasızlar yakar taşıyamayanlar kırar gönlü has olanı ihya eder sevgi
üstad harikasınız yine tek kelimeyle harika.. ne güzel anlatılmış sevgi dize dize aldım koydum yüreğime.. bilmeyen bilsin görmeyen görsün duymayan duysun.. her daim saygım ve sevgimle..
kadir - kıymet bilene için gönlü hoş eden için vefa ve emekle taşıyan için güven - dostluk tanıyan için gönülden gönül’e şuh bir taçtır sevgi ...harikaydı her satırı, hele racon kısmı...yol yordam bilmeli hitap etmeli yoksa zivanadan cıkar diyordu...değerli kaleme saygılar...kalem kavi olsun her daim üstadım...
Resim de en az şiir kadar manidardı Ağabeyim; fevkalade önemli ve etkili bir şiir olarak addettim; Rabbim o güzel ve ihlaslı yüreğinize zeval vermesin... Kalbi selam ve saygılarımla...
Gerçek sevgi bu olsa gerek. Ne kadar samimiydi sevgiye dair duygular. Duygu yüklü zarif yüreğinizin sesi olan güzel çalışmanızı beğenerek okudum. çok güzeldi. Saygı ve sevgi ile kalın.
her bir dizesi güzel anlamlı...beğeni ile okudum...kısacası sevgi koca bir dünya, biz küçük insanlar için...kıymetini bilen o dünyada güllük gülistanlık yaşar...çok güzeldi dost varolsun kalemin...hep...selam ve saygılarımla...
Sevgiyi anlatan nadide inci gibi nefis bir eser.Gönül sesinin haz veren eserini ve usta kalemini canı yürekten gönülden alkışlıyor en derin saygı ve şükranlarımı sunuyorum..
DİZELERİNİZDE ÇOK DOOĞRU SÖYLÜYORSUNUZ ÜSTADIM. SEVGİ ÖYLE BİR ŞEY İŞTE. HEM TATLI, HEM ACI, HEM MAYHOŞ, HEM EKŞİ, HEM GADDAR, HEM YAKICI AMA KIYMETİNİ BİLEN İÇİN BİR VEFA, BİR DOST SEVGİ. SAYGILARIMLA...
Çok güzael işlemişsiniz, tebrik eder saygılar sunarım.