(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tuhaf şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tuhaf şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_____________________________ATEŞİ YAKAN İNSAN İNSANI YAKAN ATEŞ ÖLÜM ÖPERKEN ANLININ ORTASINDAN HİÇ DÜŞÜNMEDEN YIĞILI VERİR KOCA CÜSSE O HALDE YA ATEŞ BİZİ BİTİRSİN YADA ATEŞİ SÖNDÜRELİM İNSANLIK ADINA SAYGIMLA...
Ateş düştüğü her yeri yakıyor. En çok annelerin yüreğini. Diğerleri bir kaç günlük heyezan. Gelip geçiyor. Ve daha yakmadan hiç bir yeri unutuluyor. Sadece haberlerde bahsedilen uzak bir yerin hikayesi kalıyor anılarda. Uzak ve bilmediğimiz. Bu memleketin çocukları hayatlarının baharında çekilip alınıyor anne kucaklarından yar sinesinden evlat elinden. Geriye "kanı yerde kalmayacak" lafları kalıyor her zaman olduğu gibi. Evladı olan anlayor sadece acının boyutlarını. Acıyı çekmeden ,hissetmeden. Evlatlarını bu ayeşten uzak tutanlara kalıyor sahte gözyaşları ve savaş naraları. Biz de seyrediyoruz . Seyrediliyoruz. Üzgünüm. Çok hem de.