(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Turkuaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Turkuaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek çoşmuş akın akın,kalem yazmış fevkalade güzel ve anlamlı bir şiirdi,kaleminiz daim olsun,gönlünüz huzur, hayatınız sevgiyle dolsun.Evrendeki tüm güzellikleri sayfanıza bırakıyoruım.
buna cevap verebilirim,dün gece 25,göz dedikleri beyin kontrol tekniğini okudum,başkaları bizim beynimize yapıyorsa,neden biz kendi beynimize yapmayalım,bunun için hayal etmek yetiyor,beyin yenilmezliğine inandırılınca,sal gitsin artık kim tutar onu,sopayı yer yer gene diklenir...
sen yanmazsan ben yanmazsam.. demiş ya üstad.. ben huzurluyum verdiğim hizmetle.. yapabildiğimin en iyisini verdiğimi düşünerek.. onların tavırları onları bağlar bana ne diyorum bide onlar hastaa diyorum genç arkadaşlarımada iyi davranın;))))))
aa yapma savruk başbakanımız çok duyarlı hakkınızı arayın diyor hastaya hastada maaşın ben veriyorum diyor onlar giriyor tekme tokat bize hatta iki gün önce biriside tükürdü yüzüme.. neden hoca kanundan dolayı gitmiş onun çocuğu ameliyat olacakmış.. ama olsun ben seviyorum halkımı yinede....yüzümü yıkadım geçti;))) neyse edebiyatı geçti bu anlatacak çook hikaye var günde 150-200 yurdum insanıyla muhatap olunca;))))
dur sana bugün başıma gelen birşeyi anlatayım da gülermisin ağlarmısın bilmem.. ben güldüm önce ama sonra... Hasta yakını geldi hastası var röntgen çektirmelisiniz dedim onun için pazartesi gelin.. Hasta yakını hastayıda getirmeme gerek varmı.. bende yoo dedim getirebilirseniz bacağını ve kolunu getirin yeterli;)))) bu fıkra değil bugün yaşanan gerçek bir hikaye haberin ola.. işte buyuz biz.. böylesine harika...
haklısın ama ekmek parası çoluk çocuk okuyor mecburen döncez.. sonra hastalar beni seviyor bende hastaları.. yardım edebilmek güzel.. seviyorum ben işimi gerçi tatilden sonra ilk hafta çok çekilmez olsada...
çocukları dinlemek lazım onlar hep doğru laf ederler.. ben yatar sabah 6 da servise yetişmek lazım.. sonra hastalara kötü davranırsam olmaz uykusuzluktan dolayı.. yarın da son günüm izne çıkıyom...
Yürek çoşmuş akın akın,kalem yazmış fevkalade güzel ve anlamlı bir şiirdi,kaleminiz daim olsun,gönlünüz huzur, hayatınız sevgiyle dolsun.Evrendeki tüm güzellikleri sayfanıza bırakıyoruım.
Saygılarımla
Bilal YILMAZ