Suyun resmini çekeriz , Kalıcı elimizde . Su durmaz , Akar gider bir yere . Bir gün bakarsın denizde . Yahut da kabakları suluyordur , Bahçenin birinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SU BU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SU BU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Su ve hayat; su ve medeniyet; su ve azizlik... daha da çoğaltacağımız su çağrışımlı insanı etkileyen ve felsefik boyutu insan muhayyilesini aşan bir madde su; işte bu olgu üzerine az ama öz yazabilen usta ve birikimli kaleminizi yüreğimle kutluyorum üstadım... Kalbi selam ve saygılarımla...
SUYUN ÖNÜNE GEÇİLMEZ ÜSTADIM. AYNEN UZUN SOLUKLU SEVDALAR GİBİ. HER YERDEN AKAR, HER YERDEN DENİZE ULAŞIR. O OLMAZSA HAYAT OLMAZ, BAĞ, BAHÇE VELHASIL HİÇ BİR ŞEY OLMAZ. DEĞERİNİ İYİ BİLMEK GEREK SUYUN. HANİ BAZEN DERLERYA SU GİBİ AZİZ OL. BİZ DE ÖYLE OLALIM HER BİR KONUDA. SAYGILARIMLA...
Suyun resmini çekeriz , Kalıcı elimizde . Su durmaz , Akar gider bir yere . Bir gün bakarsın denizde . Yahut da kabakları suluyordur , Bahçenin birinde...
ne güzel doğru bir eser üstad Vefasız da böyledir üstad Bir bakarsın başkasının kollarında değilmi ? Kalemine sağlık Saygılar
Saygılarımla.......