Bağır; Avazın çıktığı kadar Haykır; Sesin semayı titretircesine Vur, vur Ayakların yerden kesilircesine Ne kulağım duyar Ne bedenim bu acıyı hissediyor Tek bildiğim; Bu kalbim hala, seni çok seviyor......
Al bedenimi göm; toprağın altına Çıkar derinliğini tam yedi katına Kimseler, Karşı koyamaz senin saltanatına İnanki, Sana olan sevğim yine eksilmiyor Tek bildiğim; Bu kalbim hala, seni çok seviyor......
Nereye gitsen İçimde gönlümde, her yerdesin Adım, adım izlenirsin İşte şuraya bak? Nasılda gizlenirsin Korkma! Seni burdan kimse çalmıyor Tek bildiğim; Bu kalbim hala, seni çok seviyor...
İstersen, Al yerlere vur, içimdeki sevğini Bedenimden ellerinle sök kalbimi Bak kalbim; senin için bak, nasıl da atıyor Tek bildiğim; Bu kalbim hala, seni çok seviyor.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Kalbim Hala, Seni Çok Seviyor...1. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Kalbim Hala, Seni Çok Seviyor...1. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bağır.. Avazın çıktığı kadar. Haykır.. Sesin semayı titretircesine. Vur, vur.. Ayakların yerden kesilircesine, Ne kulağım duyar, Ne bedenim, bu acıyı hissediyor. Tek bildiğim, Bu kalbim hala, seni çok seviyor......
Al bedenimi göm.. Toprağın altına. Çıkar derinliğini tam yedi katına. Kimseler.... Karşı koyamaz, senin saltanatına... İnanki... Sana olan sevğim, yine eksilmiyor, Tek bildiğim, Bu kalbim hala, seni çok seviyor......
Nereye gitsen.. İçimde gönlümde, her yerdesin, Adım, adım izlenirsin İşte şuraya bak.. Nasılda gizlenirsin.. Korkma.. Seni burdan kimse çalmıyor. Tek bildiğim, Bu kalbim hala, seni çok seviyor...
İstersen.. Al yerlere vur. içimdeki sevğimi, Bedenimden ellerinle sök kalbimi. Bak kalbim.. Senin için nasıl da atıyor. Tek bildiğim.. Bu kalbim hala, seni çok seviyor.....
İbrahim Değerli...
SEVEN KALP ASLA UNUTMAZ USTAM NE GÜZEL DİLLENMİŞ SEVDA KALEMİNDE BEĞENİ İLE OKUDUM SAYGILAR SELAMLAR
Avazın çıktığı kadar.
Haykır..
Sesin semayı titretircesine.
Vur, vur..
Ayakların yerden kesilircesine,
Ne kulağım duyar,
Ne bedenim, bu acıyı hissediyor.
Tek bildiğim,
Bu kalbim hala, seni çok seviyor......
Al bedenimi göm..
Toprağın altına.
Çıkar derinliğini tam yedi katına.
Kimseler....
Karşı koyamaz, senin saltanatına...
İnanki...
Sana olan sevğim, yine eksilmiyor,
Tek bildiğim,
Bu kalbim hala, seni çok seviyor......
Nereye gitsen..
İçimde gönlümde, her yerdesin,
Adım, adım izlenirsin
İşte şuraya bak..
Nasılda gizlenirsin..
Korkma..
Seni burdan kimse çalmıyor.
Tek bildiğim,
Bu kalbim hala, seni çok seviyor...
İstersen..
Al yerlere vur.
içimdeki sevğimi,
Bedenimden ellerinle sök kalbimi.
Bak kalbim..
Senin için nasıl da atıyor.
Tek bildiğim..
Bu kalbim hala, seni çok seviyor.....
İbrahim Değerli...
SEVEN KALP ASLA UNUTMAZ USTAM
NE GÜZEL DİLLENMİŞ SEVDA KALEMİNDE
BEĞENİ İLE OKUDUM
SAYGILAR SELAMLAR