(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dayıma// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dayıma// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
son günlerde korktuğum tek kelime ölüm. Adı bile ürkütür oldu, okuduğum her satır dinlediğim her ses içimi acıtır oldu. Bu dizeleri yazmak bile ne zordur. Allah rahmet eylesin, yattığı yer de huzurla uyusun. saygılar şair.
Ölüm nedir ki?Boyut değiştirme, ruha emanet verilmiş bedenin geri alınması.Bizler cevremizden biri öldüğünde, yanımızda hissetmeye alistigimiz var olan bedeni özleyecek olmanın huzursuzluğu ile cok üzülüyoruz.Aslında hakkımız var ama yaşarken sevisi ile butunlestigimizi hissettiğimiz ozel insanların ruhları, bize kattıkları, yanımızda olması gereken yanları hiç ayrılmıyor ki bizden.Anlamsız gelse de yazdıklarım ,ateşin en kızgın hali ile yüreğimizi yaktığı o ilk anlarda insan bır süre sonra farkediyor ki insanların gercek güçleri ancak ölümle ortaya çıkmakta.
Buyuk kaybınız icin cok üzüldüm.Her ölüm biraz erken biraz geç ,her ölüm bır kayıp bır varolma anlamına gelmekte bana göre ama ölumler mutlu edemiyor gercegi hepimizin basinda.Bu sebeple ailenizden herkesin acısının kısa sürede hafiflemesi dilegimle.
Çok doğruydu... En acizliklere düşen insanlar bile bir fazla nefes almak için çırınırlar.Ve dediğiniz gibi her ölüm erken ölüm gibi gelir.Hele sevdiğini ve ölümü hiç konduradığınız muhatab olursa isyanınız yükselir göklere. Dayınıza rahmet dilerken vefalı şiirinizi kutlarım.Başka acılar yaşatmasın Rabbim.
Dayınıza Allah'tan rahmet dilerken size de sabırlar diliyorum... Ölümlü fani bendenlerle gezenleriz...Hepimiz er yada geç ölümle tanışacak.Her sevdiğimizin ölümü erken gibi gelsede, mucize aldığımız nefesimiz bir gün bizlerin de kesilecek birleşince toprakla...Zamansa kader çizgimizde her zaman. Tekrardan mekanı cennet olsun..... Geride kalanlara ve size sabır dilerim...saygılarımla...
İçinde hazin ve bir türlü yıpranmayan manalar gizli sanki...