(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözler Sürmeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözler Sürmeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mahi nur parlamış gözünde alır azgın sel harlamış özünde kalır küflenip porlaşmış ömür kısalır cıdadır sözünde gözler sürmeli
ozan efem sinem gülü dikenden ardına serilmiş yolu dökenden ipliğin çıkarmış ucun sökenden hüdadır özünde gözler sürmeli
Doyumsuz bir şiir usta kalemden, sanki türkü dinledim sazın dilinden, ne de güzel imiş bağrına düşen, sanki yıldırımdan öte bir ateş. Ne desem az çok beğendim, yüreğin hep çağlasın aşk pınarında değerli hocam, gönülden kutluyorum bu güzel eserinizi, esen kalınız huzur ve mutluluk içinde...
*Miraç kandiliniz mübarek olsun, hayırlar getirsin hanelerimize, ülkemize ve İslam Alemi'ne, hep birlikte nice kandillere inşallah, selametle...*
oldukça güzel tasvirler şiirin güzelliğinde. ölçüsünde manzum eser. son mısralarda hem mısra başında hem sonunda kafiye düzeni var. bu gibi düzene ne ad verilir bilmem ama hayli güzel yazılmış.konusu da ayrı bir güzellik. tebrikler.
Aşkla sevdayla yazan gönlüne kalemine sağlık muhterem duygular şelale olmuş şiir güzel ve anlamlı severek hazla okudum yürekten kutladım selam ve DUA ile.
hanın kapısın vardımda durdum. öyle bir ses duydum ki... sanki can evimden vuruldum. ___________________________] çıka gelmiş şiir sarıp sarmalamış bizi. oyuncağını yitirmişte bulmuş bir çocuk gibi sevindirdiniz bizi... şair şiir olmuş düş'müş yüreğimize, çokta iyi etmiş hani..
Seher vakti çaldım yarin kapısın aman Baktım yarin kapıları sürmeli aman Boş bulmadım otağının yapısın Çıkageldi bir gözleri sürmeli
Neşet Ertaş'ın bu türküsü çınladı kulaklarımda. İnşallah bir gün sizin şiirlerinizi türkü olarak dinlemekte kısmet olur bizlere. Yüreğinize sağlık hocam. Saygılarımla...