(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÂR ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÂR ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece gece Hemde bu gece Bütün gece Aşk yağsın üzerine Umutların yüreğinde Aç üzerini sakın örtme İki melek şahit olsun Bu sözlere Şimdi kapat gözlerini Gülümsesin gözlerin Yürekten !
"Dileyenin yüzü karanlıkta bile ay misali Dinleyenin yüreği ışıldar ay bile saklanır hasetinden "
Sabah ola hayrola Şimdi gece saklar Koynunda bizi En koyusunda Kuytusunda Sevgiyle Güvende !
Haydi bak şimdi gökyüzüne umut bu gece yıldız misali gülümsüyor ödül olarak ! Gülümse haydi uzat ellerini sayki gün doğmadan avucunda Sabah uyanınca göreceksin ki ayna kıskanacak gözlerinin parıltısını !
Bak dostum üç vakte kadar umudu ikna ettin ettin yoksa o da yanıma gelecek ! Mübarek umut sığındırma evi ,apartmanı ,gökdeleni ve hatta onu da deldim gökyüzüne doğru ilerliyoruz ! Sizi gidi şımarıklar ne yaptınız umutlara öyle bilmem ! Bak onlar da hep sevildiği yerdeler (şimdi gökyüzùne doğru yolculuğumuz)
ben hazır cevap degilim ki nasıl yazacagımı düşünmem lazım yazmam sabahı bulur ya umut damdan taş düşer gibi başıma düşecek yada elma dersem çık armut dersem koş gel diyecem.
Bak hele büyümüşte küçülmüş mübarek insan Boyundan büyük laf edersin Bir umuda sahip çıkamadın hemi ? Bir de kaybettim deme sakın ayıp günah ! El içine nasıl çıkarız şimdi ? Haydi birlikte seslenelim bakalım ! Umut neredesin ?
Umut gelir dile : O kaybetmedi Ben kendim gittim İstenmediğim yerde Duracak değildim ya Oysa ki bir ümit dolu Yürek atışı yeterdi Oraya çöreklenmeye !
Tek sorun bu ise çok kolay :) Şimdi gözlerimizi kapatıyoruz . İçimizden bizi şaşı bırakan bütün sebeplere SAY'ıyoruz . Kimse yoksa yüksek sesle ve hatta haykırarak. İçinizde her ne varsa En küçük kırıntısına kadar Rahatlıyoruz :) Sonra yavaş yavaş gözlerimizi açıyoruz Yeniden doğmuş gibi Bir bebeğin bakışı ile Saf ve Temiz !