(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nil Oldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nil Oldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçek arkadaşlık ve gerçek dostluk ların güzel bir yansımsaıydı dizeler..Dostluluğunuz daim olsun değerli dizelerinizi tebrik ederim sevgi ve saygılar..
Bazı dostluklar vardır, alınmaz, satılmaz; Nilgün de onlardan biri. Hepimizin arkadaşlığı böyle olsa keşke. Çıkarsız, riyasız. Böylesi bir dostu buldun mu sımsıkı tutacaksın. Ben de tutuyorum.
Dilerim tüm dostluklarım bir ömür sürer. Seninle de...
CAN, CAN,CAN...ne diyeceğimi bilemiyorum...Tekbildiğim bir şey var SENİ ÇOK SEVİYORUM. Teşekkür ederim arkadaşım EMİNE...sevgilerimle, selamlarımla,muhabbetle...sonsuza dek inşallah...
Emine abla ne güzel yüreğini bırakmışsın dizelere. Çok samimi çok içten. Bu duyguları sana yaşatan Adaşım Nilgün Hanıma hayran kaldım. Sende böyle bir iz bırakmışsa hakikaten sevilmeye layık bir gönlü var demektir. Dur bir uğrayım ziyaret edip insanlık adına güzellikler göreyim. Can Eminem sevgiyle kal.
Sevgili Nilgün, hepinizin yeri yüreğimde var ama Nilgün çok başka desem bana alınmazsınız değil mi? O, dost için derisini post yapacak kadar iyi yürekli bir insan. Onu tanıyıp dostluğuna sığınmanı tavsiye ederim