Şimdi şükürsüz bir adamın soğuk soluğuyla vakti harmalayan muhannetlik Müfteri mesleğiyle şöhretlenmiş kadın ağızlı kelebeklerin ömrünü hiçederek Silkelendiği karanlığını Buruşuk ve kahredici karanlığını kıyıcı öfkelenmelerle hırlıyor “İyilik irtifasını yitirmedi henüz” Müşfik kelimelerini seferberlik emriyle çiçek altına aldı Beyza kıvamında sessizliğini giyinip Kati aklını yüreğine hizaladı. Maazallah dil dikenli kelamın şerrinden beri durarak Kırsalın kulluğunu bitirdi.
Dirilip durulma vaktiyle İçine doğru devleşerek Kalbin güzellemelerini Sevişgenlik nefsiyle çoğalmış Korkusuzluğun şövalyesi u-yanık cümlelerle Söylendi. İlk siftahını yüreklendiren kelimeleri Daim ve koyu mavi “seni seviyorumun” Suküt suretinde çığlığıydı. Şiir diliyle bir kadının sancılanan vaktini söylemek kolaydı Çılgın kahkahalar çıldırtan renklerle resmedilip En havaisinden bir dilek tutup mesela; Çürümüş elmaya benzeyen dünyamıza Mütevazi bir yıldızı toslatıp Diri ve ülgen fıtratlı bir nesli varetmeyi Hevesetmek Yada kibrinden kabaran iblisin çatal diliyle Yenibaştan ve sürekli lal olup susmak gibi!
Kıskıvrak yakaladığı bir kuşkuyu Sorguladı Rüzgarın ıslıkladığı sebeplerle Anlaşılmazlığın yarınlarını Derdest edip koydu ufkuna İçi mıncıklanarak
İsyan; En büyük direnişin hışmıyla başlatılan Haklılığın hakkını vermek adına Özlüğünü kazandıracak yegane çareydi Biçareliğinden vazgeçenlere Bir iyilik kotarmak adına…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir İyilik Kotarmak Adına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir İyilik Kotarmak Adına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.