yüreğime kurşun döken birisi var çürümüş üzüm tanelerince sıdıyor gözlerimde çekik ceylan gözlerin zamanın silip süpüremediği aşktan da öte evlât sevgisi bu, apansız başlıyor karların erime mevsimi...
susarken dilin kanayıp içten ısınmıştır belki bir yerin ne de olsa sahip olduğun bedenin yarısı benim, yarısı annenin; o yüzden gözlerim tuzlu ılık sızlıyor kanlı şerbet sızdırıyor yüreğim...
hiç sebepsizmişçesine dokunur böyle acılar bilirim, ne suçu var ki dalında meyvenin? ... yine gönül geziniyor işte narlar portakallara portakallar narlara bakınıyor... ... oysa birlikte dolaşıp bahçeyi uzanıp koparmak vardı ağacından canının çektiği meyveyi gönlünce derleyip birlemek vardı çiçeklerin topunu... ... besleyip büyütüp bunca emekten sonra koklamak vardı saçlarından sindire sindire içime evlât kokunu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET ÇEKEN KÖRÜKLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET ÇEKEN KÖRÜKLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir babanın evladına olan sevgisini ne kadar naif ve duygulu anlatmış usta kalem, kaleminiz hiç susmasın, Rabbim yavrunuzu sizlere bağışlasın, selam ve saygılar hocam...
Hasret ve özleme dair duygular coşmuş.Yazalı yıllar olmuş ama özlem hala doruklarda ki ve öyle de olmalıdır bu gün eklenmiş sayfaya...Dilerim en hayırlı vuslat gerçekleşmiştir veya gerçekleşir...Kız evlatlar daha bir başka babalar için...
Sayın AKTAS; Şiirinizi okumak güzeldi,Fevkalade güzel ve içten bir şiir yüreğiniz çağlamış kaleminiz yazmış.Tüm evrendeki güzel duyguları yüreğinize,tüm dünyadaki çiçekleri gönül sayfanıza bırakırken bu emeğinize teşekkür ederim,kaleminiz daim,gönlünüz huzur,bedeniniz sağlıklı olsun.
ah kokuları ah...
içim gitti bak şimdi abi.
saygımla.