bahar veda ederken kırlangıç hıçkırıkları arasında güller selam durdu leylaklara leylaklar kıskandı menekşeleri ah bu kokular var ya bana neleri hatırlatır neleri
"yarimin ağzında yarım sigara bir şarkı tutturmuş yavaştan çıkarken karşı yokuştan aklı bir karış havada elinde kırmızı bir gül gözü bizim pencerede ben perdenin arkasında hafif hafif sallanırken tül yüreğim cenderede"
buz mavisi semada katran karası bulutlar yağdı yağacak yağmur gümbürtüler arasında oynaşır deli deli ışıklar suyu içerken toprak rüzgara cilvelendi yaprak
bulutlar çekilince dinlenmeye güneş raksa başladı çimenlerde toprak kokusu mest etti beni ılık bir meltem okşadı teni düşünürken aklıma geldi birden
işte böyle ıslak bir günde ilk yazda sekiz haziranda yağmurlarla açtı Nilüfer asude çekerek kürekleri başlattı yaşama büyük seferi ağı örerken kader bilinmez ki kimin olacak zafer
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMURLARLA AÇTI NİLÜFER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMURLARLA AÇTI NİLÜFER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nilüfer, sevgili şairem; Doğum günün kutlu olsun, şiirden bugün doğduğunu anladım; ve bu güne özel farklı bir tarzda, kalemine has hüzünleri de harmanlayarak negis bir serbest şiir yayınlamışsın; oldukça duygusal bir şiirdi... Umarım bütün güzellikler senin olur, hüzünden, dertten, kederden uzak, mutluluklar içinde bir hayat sürmeni Cenab-ı Rabb-il Aleminden niyaz ederim... DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN Sonsuz selam ve saygılarımı bıraktım...
Güneri Yıldız tarafından 6/8/2012 10:59:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
ahenk dolmuş mısralara.duygular yumuşacık sevgi dolu. sekiz haziran ya doğum gününüz,ya ilk buluşulan bir an veya yeni bir sayfanın başlangıç anı. her halükar da yolunuz açık bahtınız güzel olsun. bu an güzel resmedilmiş şiirde. Tebrik ederim.
Sayın SARP; Şiirinizi okumak güzeldi,Fevkalade güzel ve içten bir şiir yüreğiniz çağlamış kaleminiz yazmış.Tüm evrendeki güzel duyguları yüreğinize,tüm dünyadaki çiçekleri gönül sayfanıza bırakırken bu emeğinize teşekkür ederim,kaleminiz daim,gönlünüz huzur,bedeniniz sağlıklı olsun.