(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönülden ırak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönülden ırak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hanımefendi çok haklı görünüyorsunuz ilk bakışta.Ancak yaşanmış öykülerde mesafenin ayrı bir % lik payını olduğu tecrübeyle sabittir. Tebrik eder saygılar sunarım.
BU TÜR SÖZLER ÇOK UZUN DENEYİMLER SONUCUNDA SÖYLENMİŞTİR. BENCE DOĞRUDUR. ORAOKUL VE LİSEDE SÜREKLİ BERABER OLDUĞUM AYRILINCA ÖZLEDİĞİM ARKADAŞLARIMIN HER BİRİ BİR YERDE ARADAN YILLAR GEÇTİ GÖZÜMDEN IRAKTA OLDUKLARI İÇİN BU GÜN ONLARI DEĞİL DE ŞU AN BİRLİKTE OLDUĞUM GÖZÜMÜN GÖRDÜĞÜ ARKADAŞLARIMI DAHA ÇOK ARIYORUM. SÖZ TAM YERİNDE SÖYLENMİŞTİR.
Belki ben de göremem, Belki çocuklarım da; "Damlaya damlaya göl olurmuş..." Bekleye bekleye canın çıktıktan sonra ?!... Ne gerek var halbu ki, Bu kadar uzun bir sabıra ? En iyisi ölmeden harca ? Bitsin bu kandırmaca ???...
(İlhamınızdan araklanma...) Çünkü "Gönülden ırak' da" Ne çok harika !!!...
Her insan bir dünyadır içinde ve dışında duyguları barındırır. Gözden uzak olan gönülden de uzak olur diyen bence teslimiyetci bir zihniyettir nereye gidersen git seninle işim yok ben yerini doldururum demek gibi bu mudur sevmek değer vermek
Tebrik eder saygılar sunarım.