(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deklanşör şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deklanşör şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir konuda anlaşalım: Resim çektiğimizde elimizde ruhsuz bir suret mi oluyor, yoksa kızılderililerin sandığı gibi ruhu sahibinden çalıp, elimizin altında mı tutuyoruz?
Benimsin, martımsın, seni hapsederimle olmaz:)))Bu sözcükler karın doyurmuyor.O balık çoktan mideye gitti blle:))Yaşasın yemek yemek:)) Keyifle okudum şiirinizi:))Böyle birbirinden ayrı konularda şiir ve anlatımlarınıza hayranlıgımda sürmekte.Saygılarımla.
Ne kadar homurdansak da her günü aynı yaşamıyoruz. Bu yüzden de farklı konular çıkageliyor. Özellikle bir çaba söz konusu değil. Yine de kulağa çok güzel geliyor sözleriniz. Teşekkür ederim. Saygılarımla.
Düşecek gibi değil mi? Uçmalı mı acaba? Ya da şöyle diyelim; haksızlık mı onu ebediyyen bir kareye kanatsız yelsiz hapsetmek. Üstelik bedeni başka diyarla uçarken, ya da çoktan göçüp gitmişken. Bir hücresi bizim olsa ne olur. Gönüllü de görünmüyor. Bir de şu var; "benim" dediğimiz herşeye bir parçamızı ya da kıymetli herhangi birşeyimizi kaptırmamız ne kadar tabi...
Seviyorum kısa, fakat pek çok kapıya varan şiirlerinizi de.
=> "benim" dediğimiz herşeye bir parçamızı ya da kıymetli herhangi birşeyimizi kaptırmamız ne kadar tabi...
Benim'leri hep bir parçamız yapmaya çalıştığımızı düşünürdüm, tıpkı sevdiği kadını yiyip, onu kendi bedeninin bir parçası yapmaya çalışan adam gibi.
Kısa olmak açılacak kapı sayısını da arttırıyor. Bazen sizin düşünmediğiniz anlamlar da araya karışıyor, hazine bulmuş gibi seviniyorsunuz. Ziyaretiniz için özellikle teşekkür ederim. Saygılarımla.