Bir gün gözden, kalksa perde Bütün alem hepten, dile gelse Gönül olan bitene kulak verse Hoş güzele ve birde, çatlak sese Herşeyi de tek tek, sana söylese...
DUYSAK DA BiR; DUYMASAKTA…!!!
Gönül ise birgün, bir yar sevse Başta herşey, toz pembe gitse Sonra da birden, yüzüstü dönse Biz başbaşa kalınca, kederimizle Tümden acılar, sızılar, olursa içinde...
SEVSEK DE BiR; SEVMESEKDE…!!!
Dünya dolusu mal, bizim olsa Haddi hesabıda, bilinmez oysa Helal haram, hepside karışıksa Hepten ahlı, lanetli ve uğursuzsa Bir yetim hakkıda varsa, hayırsızsa...
ZENGiNLiKTE BiR; FAKiRLiKTE…!!!
Yaşlanıp elden, ayaktan düşsek Ve sonrasında, bastonlara binsek Eğer bir yudum suya, muhtaç isek Sabır gösterip te, şükürde ettiysek Peki hangisi münasip, sizce desek...
YAŞAMAKTA BiR; ÖLMEKTE…!!!
Ecel gelip birgün bizi bulursa Hayatımız O gün, tamam olursa Amel, ibadetler, noksan çıkarsa Şayet kalbdeki imanımızda tamsa Yalnız umut, ALLAHIN RIZASI`ysa Ve bizi sonra dilediğine koyacaksa...
CENNET DE BiR; CEHENNEM DE…!!! --------------------------------------- YARADAN ARTIK HANGiSiNi DiLERSE NASIL OLSA BiZiM iÇiN HER iKiSiDE CENNET DE.... /.... CEHENNEM DE…!!!
iYiSi DE – KÖTÜSÜ DE – GÜZELi DE – ÇiRKiNi DE
HEPiSi DE.............. HEPiSi DE.....
Ve DOSTLAR dileyelim ki :
RABBiN rızası hepimiz için CENNET olsun…!!! iyilik Olsun...../......Güzellikler Olsun Bizi onunla mükâfatlandırıp onunla onurlandırsın…!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLE HANGiSi..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLE HANGiSi..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ecel gelip birgün bizi bulursa Hayatımız O gün, tamam olursa Amel, ibadetler, noksan çıkarsa Şayet kalbdeki imanımızda tamsa Yalnız umut, ALLAHIN RIZASI`ysa Ve bizi sonra dilediğine koyacaksa...
CENNET DE BiR; CEHENNEM DE…!!! =============
Yüce Allahın yarattığı her şey güzeldir, Gerçek zenginlik her zaman tatlı dildedir. Zalimlik nefistir nefisi esir almak eldedir, __Birgün uzanıp da ahirete gideceğiz, __Ben artık bu dünyadan göçtüm diyeceğiz. HakanKURTARAN Tebrik ederim. Yüreğinize sağlık.
hepsi bir dost aslında.bakmasın insanlar sadece aldanırlar.