Gözlerinde çığlık çığlığa bir Selçuklu kartalı Kanatlarında sönmemiş bin yıllık sevda ve güneş çılgını gözlerinde sen. Ellerini ayışığı rengine bulayarak Bana salıyorsun allı turna kanatlarına yükleyip.
Sivas ellerinde uçuşan kar; Bahtımın rengi Sevdamın dengi Umutlarımın hoş ahengi yar! Değil mi ki uzaklardasın, Değil mi ki yangınlardayım, Yüreğime bir şirpençe gibi oturmuş Zemheri sancısı ayrılık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESİTAL-1 (Hasret Çığlıkları) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESİTAL-1 (Hasret Çığlıkları) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.......... Gözlerinde çığlık çığlığa bir Selçuklu kartalı Kanatlarında sönmemiş bin yıllık sevda ve güneş çılgını gözlerinde sen. Ellerini ayışığı rengine bulayarak Bana salıyorsun allı turna kanatlarına yükleyip ............... Bütünüyle çok hoş bir şiir............yÜREĞİNİZE sAĞLIK...............
şiire öyle güzel girmişsiniz ki, ve son kıtaya kadar öyle güzel ve akıcı ki en son iki kıtada daha bır vurucu bitiş beklıyordum ...öyle delidizgin gelmiş şiir off...