(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOLTUK CAMBAZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOLTUK CAMBAZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pişmiş aşa su katarak Kazanırsın yan yatarak Garibana saldırtarak Hır diyorsun diş ederek. ..... ahhh bu koltuk sevdası, bir oturan bir daha kalkmasını bilmiyor, güzel hicv etmişsiniz...muhteşemdi dizeler, birde anlayan olsa, bu koltuk sevdalılarından üstad...saygılar
Çok düşkünsün kov, gıybete Sinek konar kokmuş ete Yel vererek cehalete Kır diyorsun beş ederek.
Pişmiş aşa su katarak Kazanırsın yan yatarak Garibana saldırtarak Hır diyorsun diş ederek.
Oynatırsın köçekleri Açtırmazsın çiçekleri Saklayarak gerçekleri Zor diyorsun düş ederek.
Can MERDANI dallayarak Yol alırsın sollayarak Edepsizi kollayarak Yar diyorsun eş ederek.
OZANMERDAN/ALİ BİLECEN
Üstadım ustam, Cumhuriyetin Kuruluşundan buyana ne geldiyse başımıza o koltuk sevdasından ve o koltuğu hak etmeyen Bezirganlardan geldi, İnşallah bundan sonra düzelir diyorum Kalemine sağlık Selamlar
Harika bir şiirdi günümüzün alışıla gelmiş en baştaki olayıydı, yalakalık etmek,el etek öpmek,kısacası adam olamamayı şiar edinmişlere çok güzel edebi bir göndermeydi.Değerli kaleminiz var olsun sevgili dostum.
Garibedir hep talkını Hazır minareye kını Öksüz yetimin hakkını Kar diyorsun aş ederek.
etkiledi şiiriniz efendim bir dörtlükle eşlik ettim ders verici eserinize. Koltuk uğruna değil mi bunca negatif gidişatımız..öylesi gerçeklerdi ki yazdıklarınız her alanda ne kadar da çok var etrafımızda kutluyorum değerli kalemi Tebrikler ozanımıza..
Emrindeki haramiye Yer diyorsun kuş ederek bu mısralarda kendime anlamlar türetmeye çalıştım. Belkide güzelliği burda yakaladık. Herkes farklı bir şeyler yerleştirebilir zihninde...kolan semeride özellikle google d aradım nedir diye???Yaban eşeği imiş...çok tşkler..
Kazanırsın yan yatarak
Garibana saldırtarak
Hır diyorsun diş ederek.
..... ahhh bu koltuk sevdası, bir oturan bir daha kalkmasını bilmiyor, güzel hicv etmişsiniz...muhteşemdi dizeler, birde anlayan olsa, bu koltuk sevdalılarından üstad...saygılar