(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsanda gönül var oldukça sevgi adına daha nice güzel şiirler yazılmaya devam edecek hocam hoş bir şiirdi hüzün çökse de satır aralarına ..Gül dikensiz olmuyor. saygı ve selamlarımla hocam.
Hüzünler yaşamın bir parçasıdır değeri şair.Özellikle de şiirlerde,eserlerde.Ayrılık konusu hüzünle sentezlenmiştir.Yine ahenkli ve yine yaşatan,harika bir şiirdi güçlü kaleminizden.Terik edeim.Saygı ve selamlarla.
Canım lime lime kapıldı iklime Yağmurun altında dertler küme küme Yarim ayrılığı kim soktu beynime Yar ayrı düşüşte haller çözülmüyor... ..... harika demek sanırım az, mükemmel beğenilerimle saygılar sunuyorum...kaleminize sağlık
sevgili arkadaşım.çok güzel lirik bir şiirdi.yüreğinden pınar gibi fışkırmış adeta.şiirindeki kahramanın çektiği acılar yeter olmuş artık.eğer o sevgiyi haketmiyorsa bıraksın.iki de bir canını acıtmasın kahramanının.B unlar hep hayal ürünü ilhamlar ama,ilhamda olsa birazda yüreğimizin feryatları.o senin kahramanının arkasından koşsun.çok güzel bir şiirdi.Bıkkınlık çaresizlik etrafınızı sarmış ama siz iyi niyetli olduğunuz için gerçekleri göremiyorsunuz.Ama öyle bir an gelecekki gerçekleri gördüğünüz zamanda,millet kaçacak delik arayacak.H arika bir şiirdi. Kutlarım. Puanım tam.Selamlar arkadaşım....
Beraber aglamaktaki tatlilik kadar hiçbirsey kalpleri birbirine baglayamaz. -Rousseau-
HERZAMAN MUTLULUĞUN DORUĞUNDAYKEN GÜLÜNMEZ BAZEN SIRF HAYATA GICIKLIK OLSUN DİYE UÇURUMUN KENARINDAYKEN BİLE GÜLÜMSEYECEKSİN.
Çok nefis, içten ve çok içli, tamısı harika ve düşündürücü bir eserinizi daha okumaktan mutlu oldum ağabeyim, Rabbim kaleminize zeval vermesin... Kalbi selam ve saygılarımla...