Susayalım Yokluğunu hissettiğimiz yüreğimizin diğer yarısına Bitmek bilmeyen gecenin Sonrasında gelecek aydınlığa Özlemini çektiğimiz buluşmanın doyumsuz dakikalarına Varlığında kıymetini bilmediğimiz Uzaklaştığında peşinden koşturduklarımıza Hissederek kavuştuğumuzda candan kucaklayacak Dört elle sarılacak kadar Susayalım.
Kıymetini bilelim bize sunulan zenginliğin Hikmetine erelim bir damla suyun Mezesinden demleniyorsak aşkın Kaynağını sevgiyle dolduralım Gümbür, gümbür aksın sevda pınarları Çeşmesinden yudumlayan yolcular sarhoş olsun yatağında Kelebekler uçuşsun buharlaşan damlalarının üstünde Teknesinden taşan suyolunun üstünde menekşeler koku salsın Doğaya açılsın rengârenk Bu eşsiz güzelliğin tablosunu yapalım Asalım betonlaşan kentlerin devasa duvarlarına Akan insan selini Su sayalım Hayal bile olsa bu görselliğe Gel birlikte susayalım.
Ey çekik gözlüm Gözleriyle konuşan yürek ikizim Aşkımızı yazsa destan eyler kalemler Okuyanlar mest olur alkolsüz nara atarlar Duyguların dokunuşuyla Ver elini koy kalbime atışını dinlesene Sevgimizi katlayarak katmerleyip binlesene Gerçeklerle yaşayarak Hüzünleri yok sayalım İki kelam etmek için Muhabbete susayalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhabbete Susayalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhabbete Susayalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varlığında kıymetini bilmediğimiz Uzaklaştığında peşinden koşturduklarımıza Hissederek kavuştuğumuzda candan kucaklayacak Dört elle sarılacak kadar Susayalım. Muhteşem bir anlatım.Gerçekten kaybettikten sonra anlarız sevdiklerimizin değerini.Hayatımıza yansıttıkları güzellikler kaybolunca ah keşke ...deriz ama iş işten geçip gider ne yazık ki...kimbilir belki zaman ve susayışlar bir araya getirir yine gerçek sevenleri.Tebrikler ,selamlar.
Ey çekik gözlüm Gözleriyle konuşan yürek ikizim Aşkımızı yazsa destan eyler kalemler Okuyanlar mest olur alkolsüz nara atarlar Duyguların dokunuşuyla Ver elini koy kalbime atışını dinlesene Sevgimizi katlayarak katmerleyip binlesene Gerçeklerle yaşayarak Hüzünleri yok sayalım İki kelam etmek için Muhabbete susayalım.
İnsan hem aşık olacak,hem edebiyatçı, hem saz-söz ehli,hem adamgibi adam olacak,ona ölçülümü ölçüsüzmü diye sorulacak şiiri, insana şöylebir bakıp vakurca tebessüm eder sadece.Kısacası her haliyle duyguları yüreklere sokabilen iyi bir müzikve edebiyat adamı, kısacası tanımıyanlara tanışmak nasip olsun, O BİR ADAM.Saygılarımı sunuyorum can dostuma.
Ey çekik gözlüm Gözleriyle konuşan yürek ikizim Aşkımızı yazsa destan eyler kalemler Okuyanlar mest olur alkolsüz nara atarlar Duyguların dokunuşuyla Ver elini koy kalbime atışını dinlesene Sevgimizi katlayarak katmerleyip binlesene Gerçeklerle yaşayarak Hüzünleri yok sayalım İki kelam etmek için Muhabbete susayalım.
Duygu dolu harika bir yalınlık harika bir anlatım güzel eserinizi gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Yürekteki yangın ve aşk olmasa bu kadar içten ve güzel şiirler yazılır mı, hecede olduğu gibi serbestede kalem ehli, yazdıran yüreğinize hüzün ve elem uğramasın, kutlarım aşkla kalın can abimm...
Ey çekik gözlüm Gözleriyle konuşan yürek ikizim Aşkımızı yazsa destan eyler kalemler Okuyanlar mest olur alkolsüz nara atarlar Duyguların dokunuşuyla Ver elini koy kalbime atışını dinlesene Sevgimizi katlayarak katmerleyip binlesene Gerçeklerle yaşayarak Hüzünleri yok sayalım İki kelam etmek için Muhabbete susayalım.
Hecenin değerli ustasından harika bir serbest.. özlemle susamak muhabbete işte o muhabbet alır götürür insanı masallar ülkesine.
kutluyorum hece de olduğu gibi serbestteki başarınızı da saygı ve selamlar Ozanım..
yetim kalmış bir günün ahirinde… ruhun aleminde zamanın ve mekanın sözü olmazmış yüreğin ruh alemini özlediği yerde de zaman, bereketten çalarmış aşka susamak lazım her daim sevgili ozanım
Toprağın rahmete susadığı gibi aşka susamak lazım değilmi Aşk evrenin her zerresinde vucut bulmuş önemli olan aşkla bakan gözler bulmak önemli Tabiatı var eden yüce Yaradan aşkla yaratmış bütün canlı renklerle bezemiş cihanı Biz insanlar griyi ve siyahı tercih etmi,şiz Bahar olsun gönlümüz sevgiyle kalın efendim yorumunuz için teşekürler
Bu güzel duyguların hayali bile insanı mutlu etmeye yeter.
Hece şiirinde olduğu kadar serbeste de kaleminiz çok başarılı.
Hayal ettiğiniz umutlarınızın gerçek olması dileğiyle,
Güçlü kaleminizi kutluyor,duyarlı gönlünüze selam saygılarımı gönderiyorum.