mevsimlik şiirler yazmalı temsil; ilkbahar, yaz hava-su- ‘çiçek, miçek’ börtü-böcek, deniz kum baktık olmadı, tülin’le caner’i yazarız aslında heidi ile peter’i yazmak lazım onların aşkı daha gerçekti bahaneyle alplere gidip katır tırnağı toplarız…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Katır tırnağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Katır tırnağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet.. :) Hatta bir süredir de yetmez; baya baya bir süredir yoktum.
Biraz rahatsızlık, iyileşip hafif bir edebiyatdefteri gezintisi, az daha rahatsızlık, iyileşiş, biraz radyoculuk sonrası kendimi edebiyattan uzak tutmak için Facebook marka zaman katili oyunlarla kısa bir aşk... :)
Ve sonra diriliş hamlesi ve diriliş.. :) "Dirilmişken burada olayım" dedim..
Tülin İle Caner'i kaç kişi hatırlar ki...Ya da Peter ile Heidi'yi? Çok eskilerde kalmışsın çookkk...Şimdi trend Sinem ile Arda...Yazacaksan onları yaz.
Siz o kadar uzak hiç gitmeyin Esma hanım: Antalya'ya gelin Güllük dağ'ında (Termessos Milli parkı = Toroslar'da bolca katırtırnağı var. Zaten Toroslar Alplerin Himalayalara kadar uzantısıdır.
edi büdü güzeldi kurbağa konuşmalıydı mapıt showunda öpülmelikti nilüferine oturmuş uyanık kurbağa sonbahar kış insansız ne işe yarar... bahar kadar çiçekle insanlar lazım çok hunili......
mevsimlik şiirler yazmalı temsil; ilkbahar, yaz hava-su- ‘çiçek, miçek’ börtü-böcek, deniz kum baktık olmadı, tülin’le caner’i yazarız aslında heidi ile peter’i yazmak lazım onların aşkı daha gerçekti bahaneyle alplere gidip katır tırnağı toplarız…
Şair malzemesiz kalmaz gönlü zengindir şairin yüce Mevla onu ilhamsız bırakmaz lakin yazılanlar bir işe yaramalı okuyanlar kendinden bir parça bulmalı o şiirin içersinde halkın derdi tasası sevinci neşesi bazende ülkenin sorunları olmalı nefretten uzak aşk, mutluluk ve insanlığa hizmet etmeli şiirler şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
tebrik eder saygılar sunarım.