ayaz var, hava soğuk biraz dona kaldım baharsız bu yaz ama hiç sona kalmadım hayatta sonsuza dalıp dibe vursam da soluksuz kalmadım yağmurlarda yeniden yazdım adını camlara katılaşan nefesimin buğusuyla nokta koymadım hiçbir zaman sonunda virgüle tutundum da devamını çizemedim sonsuza umutla baktım cama, aşkla..! sonrasında daldım ve yeniden tutundum yüreğine en derinden yağmurun deniz dalgalarında derin sular kayığında sana yürek de salladım doyasıya el sallayamasam da umutlara senli hayaller sardı beni buzlanmış camın arkasında dona kaldım, sensiz bu yaz sona kalmak değil niyetim baharın bu son günü de olsa bulutun da önünde güneş çiçekleniyor hayat özünde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk kokusu var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk kokusu var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yeniden yazdım adını camlara katılaşan nefesimin buğusuyla nokta koymadım hiçbir zaman sonunda virgüle tutundum da devamını çizemedim sonsuza umutla baktım cama, aşkla..!
Serbest vezinli lirik bir şiirdi.İçindeki bütün acıları pişmanlıkları bizimle paylaşmışsınız.bizlere yansıtabilmişsiniz. Sayın arkadaşım,eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır. Kutlarım,puanım tam selamlar... Senin derdini anlatan güzel bir söz yazıyorum.(zaman gece yarısı yıne senı dusunuyorum ıslak gozlerım camda belkı gelırsın dıyorum hanı bır sarkımız vardıya ıste onu soyluyorum okadar cok sevıyorum kı senı vazgecemıyorum.)hoşçakal arkadaşım.
Öncelikle güzel söz için çok teşekkür ediyorum ve değerli yorum için... Elbette haklısınız eğer bir giden varsa ve kendi haline bırakmak konusunda size katılıyorum, gelen benimledir yoksa zaten dert etmeye gerek yok, bunun farkındayım ve şunu da biliyorum ki; sevgi güzellik ister, güzellikten de öte emek ister ve değer vermeyi bilen bir yürek, önemli olan da bunu bilerek yaşamak diye düşünüyorum... Tekrar teşekkürler...
Kapı aralığından sıcakta donmuş bedenimle güneşe karsı çığlık çığlığa bağırıyorum.Zamanın akustigi üzüntü ,acı, mutluluk,umut vermekte yine de aşkın güzelliği akıyor damarlarımdan.Karanlıkta ışildayan çiçeğe sana tutundum fırtınali zamanlarda bır cocuk edasıyla.Kıyısına yosunlari getiren derin okyanusların ruhu ile gördüm ve sevdim ışığını.Güneş buluta girmeyecek seninle,inanıyorum ki bu güne dek yaşamadığım günleri,atamadığım adımları biz olup birlikte başaracağız;çırılçıplak sevda buna tanık olacak....
Bu kadar güzel yorum ve sözler için asıl ben teşekkür ediyorum, elbette şiirin beğenilmesi güzel ama böyle değerli ve iyi yorumlar almak daha da güzel. Benim için çok etkili bir yorumdu ve elimden gelen sadece pembeleştirmekle teşekkür etmekti... tekrar teşekkürler
Şiiriniz hissettirdi bunları dolayısı ile tabii ki yorumladığım sözlerin sahibi de sizsiniz, düşünce size ait.Çok guzel bır ask şiiri yazmışsınız daha azını yorum olarak yazmak saygısızlık olurdu şiire.Bu siirle yarışmaya katılsanız dereceye girersiniz ben cidden cok beğendim.Tekrar kutlarım.
Çok teşekkürler ediyorum, keşke şiirce yazsaydınız bu sözleri, çok çok güzel ve anlamlı dizeler olurdu, burada sayfamda paylaştığınız için ayrıca teşekkür ederim. Şiirden daha değerli oldu bu yorum...
katılaşan nefesimin buğusuyla
nokta koymadım hiçbir zaman
sonunda virgüle tutundum da
devamını çizemedim sonsuza
umutla baktım cama, aşkla..!
yüreğinize sağlık.saygılar.