(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GIK YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GIK YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet gıkımız çıkmıyor,az biraz çıkaracak olsak bastırılıyor. Sanki üstümüze ölü toprağı serpildi,sanki ruhlarımız mühürlendi.Mutlu bir azınlık türedi.Evet söylenecek çok şey var sesimize ses olacak sese ihtiyacımız var.İşte o ses olmadığı için gıkımızı çıkaramıyoruz. Zülfiyare dokundunuz hocam. Selam ve saygılarımla.
hortumlanmış kasalarca boşaltıldı umutlarım; tükendi yaşamanın onuru onur ise yaşamamak?!
kahramanlıktan sözedilir; var mı bilen ne olduğunu?!
......Eğer kahramanlık denen o şey pek matah bir şey olsaydı acaba bize ve o gencecik çocuklarımıza bırakırlarmıydı? .....Bütün hamasi kavramları yoksullara bırakıp dünyanın varlıklarına kendileri sahip çıkıyor. Satan satana, yutan yutana gidiyor işler. Hatta yazın gelmediğine, güneşin bu günlerde pek görülmediğine bakılırsa "Acaba güneşi de mi sattılar?" Diyesi geliyor insanın. .....Duyarlı yürek ve güçlü kalem sahibine saygı ve sevgiler gönderiyorum. .....Özgürlüğün, barışın ve kardeşliğin egemen olduğu TAM BAĞIMSIZ DEMOKRATİK BİR ÜLKE dileklerimle sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Nerede bu entellektüeller? Dedirten manzara ve siir iç acıtıyor.Boş laf ortada çok ama çözüm yok.Kader deyip kabul ettigimiz sürece de artarak devam edenler, bizi toplu olarak yok edenler.
askeri halkı ile düşman edildi... adı kahramanlık- yarın tüm halk yerlerinden yurdundan sürülecek hala uyanamadı bu insanlar... buda kahramanlık. boş ver kimse umursamıyor bile sokakta herkes hayatından menmun mülayim bir halk edildiler.emeğine duyarlı yüreğine sağlık dost kalem.tebriklerim yürekten saygılarımnla.
Zülfiyare dokundunuz hocam.
Selam ve saygılarımla.