Kimselere eğilmem dostlarımı hiç satmam Yanlışlık hissedersem bir adım bile atmam Maddelerim bellidir yeni ekleyip katmam Adam gibi yaşarım adam gibi ölürüm
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADAM GİBİ YAŞARIM ADAM GİBİ ÖLÜRÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADAM GİBİ YAŞARIM ADAM GİBİ ÖLÜRÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimselere eğilmem dostlarımı hiç satmam Yanlışlık hissedersem bir adım bile atmam Maddelerim bellidir yeni ekleyip katmam Adam gibi yaşarım adam gibi ölürüm yakuphan kılınç (yakuphan kılınç)
İnsan olana yakışanıda budur Yakuphanı kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
BRAVO YAKUPHAN .ÖYLE GÜZEL BİR DÖRTLÜK YAZMIŞSINKİ,SAYFALAR DOLUSU YORUM YAZSAKTA BU DÖRTLÜĞÜ AÇIKLAYAMAYIZ. Gerek yok her sözü, laf ile beyana… Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana…!
Ne kadar uzaklara giderseniz gidin (sonunda özlersiniz).Ne kadar severseniz sevin(sonunda ayrılacaksınız).Ne kadar aglasanız da(sonunda pişman olursunuz).Ne kadar yaşarsanız yaşayın elbet birgün öleceksiniz… (SAKIN UNUTMAYIN)
elindee varsa hayata dair,ötesi hiç birşey yada vesair,hani demiş ya şair-mutlulugu sende bulan senindir,ötesi misafir .
Sadece site değil ben tanınan birisiyim. Hiç bir kalbi kırıp kaybetmek istemem. Birde şunu belirteyim hocam. Ben çalışıyorum siteye fazla zaman ayıramıyorum. Şiirleri okuyorum ama zamanım olmadığı için yorumları kısa tutuyorum. Teşekkürler hocam görüşmek dileğiyle saygılar
OĞLUM YAKUPHAN ,SEN BU SİTEDE DÜRÜST DURDUĞUN SÜRECE ,HİÇ KİMSEYİ KAYBETMEZSİN.DOBRA OL.BEĞENMEDİĞİN ŞİİR OLURSA İLLEDE FAVORİNE ALMAK ZORUNDA DEĞİLSİN ÇOCUĞUM.EKSERİYETLE ŞİİRDEN ANLAYANLARI TAKİP ET HERŞEYİ ÖĞRENİRSİN.BEN 1965 YILINDAN BERİ ŞİİR YAZIYORUM.BÖCÜ MÖCÜ BENİ İLGİLENDİRMİYOR.EĞER BENİM YORUMUMU BEĞENİP,ARKADAŞIM BENİ PEMBELEŞTİRİYORSA İŞTE O BANA EN BÜYÜK ÖDÜL.BEN BURAYA BÖCÜ İÇİN KURDELE İÇİN ŞİİR YAZMIYORUM ÇOCUĞUM.SEN İLERDE ÇOK ÜNLÜ BİR ŞAİR OLABİLİRSİN.SÖZLERİMİ UNUTMA.MESELA BEN BUGÜN5 DEFAMI 6 DEFAMI HATIRLAMIYORUM,PEMBELEŞTİM.BENİM İÇİN EN BÜYÜK ÖDÜL BU.YORUMLARI GEÇİŞTİRME ŞİİRLERİ İYİCE İNCELEYİP ÖYLE YORUM YAP.TAMAMMI YAVRUM.HADİ SANA İYİ GECELER.
Ben de konu derin olduğu için böyle anlatmak istedim. İnan bazen bazı şeyleri açıklamakta zorlanıyorum. Açıklama nedenlerim net tanınmam için birde sevdiğim insanları kaybetmemek için. Dediğin gibi bir bakış bin söz eder. Bakıştan anlayana Anlamayana ne yapsan nafile.
Öyle dört dörtlük sözler yazmışsın ki herkes dikkatli okusun diye renklendiriyorum. Ellerinden öpüyorum Hocam. Sen çok yaşa. Görüşmek dileğiyle saygılar