(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınlığın Kızıl Neferi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınlığın Kızıl Neferi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Erkek bir eda sinmiş mısralara. Omuz arayan bir baş tasvir edilmiş. Ok hükmünde tel tel saçların istikameti bir sırra işaret eder gibi. "Neden mecaz arıyorsunuz ki. Her saçın iz düşümü omuzdur." Ve her dokunuş ürkek.
Yalnızlık,ıslıkla beliren tedirginliğe verilen ilk selamımızdır. Ve ben ürkekliğimi sevemiyorum. Senin bir kuru teni, sevdiğin kadar bile. Sen sıkıştıkça anıyorsun beni.Ben sürekli özleyenim Kaç "oh olsun sana dedim".Kaç kere;ettim kendi gıybetimi,umut koyarak adını.
Kim ne diye tanıdı beni merak ettim hep. Kurbandım işte. Filancanın KARISI, annesi şu çocuğun. Bilmedim. Bilemedim kimim ve kimde ne kadardır değerim. Tuhaf çok tuhaf.Her sunduğumda, kurban ettiğimde bendim. Kurbanı kabul edildiği için deli gibi sevinen de ben.Bir ben miyim .Hayır Hayır.Asırlardır kadının yaptığı bu.Ben sadece kadınım.
"Gülümseyerek çiğnerim kimseden sakındığımı dişlerimle keserim" (herkes) den.....kast edilen den genele çevirerek bakılınca...... Ürkek ,korkak ve güvensizim.Sırf bu yüzden;Kaç fırsatı teptim bilmiyorum.
Senin doğrularına inat.Yalan yaktım avuçlarıma. Öfkem yeni değil. Yarım yamalak kulluğumla, kurşuna dizerim "ezaların tümünü secdeye dökülür yaşım çaresiz." ve ya. Nankörlükten başka özelliği olmayanların zaman içinde beni anlayacağını bilrek ;bu savaşı veriyorum. Akıllı değilmişim ( ! )Kurnazlığım H.z. Havvadan. Zafere bilenmiş bir askerim ben Ve adem (a.s.) havva (a.s.)ya yenilmek zorundadır oysa. Ve elinize sağlık. Şiire hak verdim. Fakat zafer erkeği yenmek değil.Ortak adımızın İNSAN olduğunu belletmekle mümkündür. Emekleriniz zayi olmasın.Eminim durmuyor sunuz. sevgi ve selam.
bazen neyi nasıl yazdığımı farketmiyorum taki daha sonra çook sonra okuyup inceleyinceye değin sanırım bilinçaltı yazdırıyor o nedenledir ki ne deseniz hakkınız var hem zaten şiir okurun anladığı anlamı barındırmaz mı madem ki yazıp özgür bırakıyoruz .... selamlar saygılar ...
Omuz arayan bir baş tasvir edilmiş.
Ok hükmünde tel tel saçların
istikameti bir sırra işaret eder gibi.
"Neden mecaz arıyorsunuz ki.
Her saçın iz düşümü omuzdur."
Ve her dokunuş ürkek.
Yalnızlık,ıslıkla beliren tedirginliğe
verilen ilk selamımızdır.
Ve ben ürkekliğimi sevemiyorum.
Senin bir kuru teni, sevdiğin kadar bile.
Sen sıkıştıkça anıyorsun beni.Ben sürekli özleyenim
Kaç "oh olsun sana dedim".Kaç kere;ettim kendi gıybetimi,umut koyarak adını.
Kim ne diye tanıdı beni merak ettim hep.
Kurbandım işte. Filancanın KARISI, annesi şu çocuğun.
Bilmedim. Bilemedim kimim ve kimde ne kadardır değerim.
Tuhaf çok tuhaf.Her sunduğumda, kurban ettiğimde bendim.
Kurbanı kabul edildiği için deli gibi sevinen de ben.Bir ben miyim .Hayır
Hayır.Asırlardır kadının yaptığı bu.Ben sadece kadınım.
"Gülümseyerek çiğnerim kimseden sakındığımı dişlerimle keserim"
(herkes) den.....kast edilen den genele çevirerek bakılınca......
Ürkek ,korkak ve güvensizim.Sırf bu yüzden;Kaç fırsatı teptim bilmiyorum.
Senin doğrularına inat.Yalan yaktım avuçlarıma. Öfkem yeni değil.
Yarım yamalak kulluğumla, kurşuna dizerim "ezaların tümünü secdeye
dökülür yaşım çaresiz." ve ya.
Nankörlükten başka özelliği olmayanların zaman içinde beni anlayacağını
bilrek ;bu savaşı veriyorum.
Akıllı değilmişim ( ! )Kurnazlığım H.z. Havvadan. Zafere bilenmiş bir askerim ben
Ve adem (a.s.) havva (a.s.)ya yenilmek zorundadır oysa.
Ve elinize sağlık.
Şiire hak verdim. Fakat zafer erkeği yenmek değil.Ortak adımızın İNSAN olduğunu belletmekle mümkündür.
Emekleriniz zayi olmasın.Eminim durmuyor sunuz. sevgi ve selam.