Sensizliğe alışmak ölümden beter bana Hayaline dalınca karşımda duruyorsun. Çaresizlik içinde susuyor dudakların Konuşan gözlerinle bir şeyler soruyorsun.
Çok gönüller tutuştu sevdaların düşüyle Uğraşanlar yoruldu şu feleğin işiyle Ben zaten yanıyorum ayrılık ateşiyle Sabrımı sınayarak hasretle sarıyorsun.
Bir nameyle okşaki ruhuma huzur gelsin Tozlu yollar uzarken akasyalar eğilsin Kalbime soruyorum çok uzakta değilsin Gerçeklerle yüzleşip zirveye varıyorsun.
Çiçekler koku vermez sen yokken buralarda Canlı organ yaşamaz merhemsiz yaralarda Yüreğine sor beni dolaşma sahralarda Nefes kadar yakınım boşuna arıyorsun.
Toprak acı çekmez mi bağrını eştiğinde Hatıralar ağlatır derdimi deştiğinde Geceler çekilmiyor aklıma düştüğünde Hüzünler bırakmıyor damlayla karıyorsun.
OZANMERDAN günlerdir haram oldu uykular Beden acı çekerken vız geliyor korkular Suskunluğu yaşarım dokundukça şarkılar Duygular ağlatırken mutlu mu görüyorsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜLLENMEYEN SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜLLENMEYEN SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OZANMERDAN günlerdir haram oldu uykular Beden acı çekerken vız geliyor korkular Suskunluğu yaşarım dokundukça şarkılar Duygular ağlatırken mutlu mu görüyorsun.
Kaleminize sağlık canı gönülden tebrikler en içten saygı ve selamlarımla..
Duymamak , hissetmemek ve haz almamak gayri mümkün. Şöyle bir yorumlama geldi aklıma. Bu müstesna şiiri yazarken, ya hayal ederek ya da uzaklarda olan ve herdaim ulaşılması zor olan sevgileye (bu Yüce Yaradan da olabilir) duyulan hasret ve özlemi yadede ede , yürek burukluğu ve sızısıyla ve de sabrıyla yazılmış bir yürek eseri olarak düşünüyorum. Buna rağmen yani uzakta da olsa hasret ve özlem duyulan ama yüreğin en müstesna yerinde ve en yakınında yer almaktadır. Yeterki, bir nameyle okşasın ve ruha huzur getirsin. Hani Leylalar, Mejnunlar, Ferhatlar, Şirinler ve daha birçokları, sahralarda da, dağlarda da ve bilinmedik yerlerde de olsalar ve deliler gibi yanıp tutuşsalar, yine Onlar , hep birbirlerinin içinde, yüreğinde, ruhunda ve nefeslerindedirler. Bölünmez ve aşkları, sevdaları asla bitmez tükenmez bir bütündirler, acı çekseler de, uykusuz ve suskun kalsalar da...
Bir nameyle okşaki ruhuma huzur gelsin Tozlu yollar uzarken akasyalar eğilsin Kalbime soruyorum çok uzakta değilsin Gerçeklerle yüzleşip zirveye varıyorsun.
Çiçekler koku vermez sen yokken buralarda Canlı organ yaşamaz merhemsiz yaralarda Yüreğine sor beni dolaşma sahralarda Nefes kadar yakınım boşuna arıyorsun.
Yüreğinizde ki sevdanın ateşi hiç bir zaman sönmesin.. Usta kaleminizden harika bir eserdi her zamanki dem ve kıvamında, kutluyorum değerli ozanımızı saygı ve selamlar..
Çiçekler koku vermez sen yokken buralarda Canlı organ yaşamaz merhemsiz yaralarda Yüreğine sor beni dolaşma sahralarda Nefes kadar yakınım boşuna arıyorsun.
OZANMERDAN günlerdir haram oldu uykular Beden acı çekerken vız geliyor korkular Suskunluğu yaşarım dokundukça şarkılar Duygular ağlatırken mutlu mu görüyorsun.
Harika bir şiir okudum can dostun kaleminden sayfasına düşen,evet çok hakılsınız, acı versede çok güzeldir sevmek, onu her an hissedebilmek.Kutluyorum değerli dostum, güzel insan.saygı,sevgi,selamlarımla.
KÜLLERİNDEN YENİDEN DOĞMAK İÇİN BEKLEMEYE GEREK YOK SEVDA VARSA ELİNDEKİNİN KIYMETİNİ BİLECEKSİN
SEVGİLER GÜZELDİ