(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEVRAN DÖNER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEVRAN DÖNER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şaiir dostum,Kopukluklarıma karşın,her zaman benimle oldu,güzel yorumlarınızı ,benden esirgemediniz hiç.Vefa denilen erdem işte bu olmalı.Size selam sevgi ve saygılarımı sunuyorum.Sağlıcakla kalın.
Selam olsun, selam olsun.. Söyleyin o yÂre, duyacağı son söz, Minarelerden akan selâm olsun.. Dönsün devran, yolu dönsün.. Tenime illet bu dert, onunda başına bela olsun..
Aşka, yâre isyan edermiydi insan, içine dert olmadıkca..
Sevgili yazar dost. Paylaşım denen şey sanırım işte bu olmalı.İçten,öz,yalın duru bir yorum.Benim söylemeyi,daha doğrusu yansıtmayı istediğim duygu ve düşüncemi bütünleyen,onunla bire-bir örtüşen güzel..çok ..çok güel bir anlatım."şiirimi gölgelemiş" ama varsın olsun...Bemi,bana anlatmış.. Size selam sevgi ve saygılar..Sağlıcakla esen kalın ya...
Ben büyüklerimin gölgesinde yürüyenlerdenim.Her zaman ki gibi naif ve mütevazı yönünüzü iyi bilirim.Ve ben halen o ilk zamanki çocuğunuzum. Ben başladığım yerdeyim bilirim.Kendimi bildiğim kadar sizin umman yüreğinizi de bilirim.... Bu yorumunuz bile benim için büyük bir onurdur bilesiniz... Ellerinizden öptüm saygılarımla...
Sevgili yazar dost,Beğeniniz için size çok teşekkür ederim.Duygu yüklü güzel yorumunuzun,şiirimi gölgelediğini söylemeliyim.Sağlıcakla kalınız sevgi ve saygılar.
Sabret deli gönlüm sabret
Bu dünyanın sonu ahret
Giden kul’a selam olsun ...
Anlamlı eseriniz can_ı gönülden kutlarım....sizi yeniden görmek güzeldi dost ...selamlar saygılar...